sobota, 16 marca 2013

Znów sennie

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Dzisiaj na obiadek serwuję;
Udka kurczaka
Udka marnuję przez 3 godziny w przyprawie ostrej do gyrosa ociupinie czerwonego wina i oliwy paprykowej też troszkę.
Później piekę w woreczku do kurczaka w moim małym piekarniku.
Do tego ziemniaczki i mizeria, bo mi ostatnio bardzo smakowała a ogóreczka jeszcze troszkę zostało.
˜”*°°*”˜
Bardzo boli mnie dzisiaj stopa prawej nogi, masuję ją nacieram spirytusem nic nie pomaga.
Jest drętwa i boli.
Lekarze jakoś to lekceważą, bo jeszcze nie mam w niej martwicy, ale jak tak dalej pójdzie to nie wiadomo jak to się skończy.
Czytałam dzisiaj trochę na ten temat w Internecie, ale widzę, że przyczyny mogą być różne.
Zmierzyłam ciśnienie mam dość niskie, 125/80 więc nie jest źle - cukier też nie najgorszy 154 a noga boli mnie jak skurczybyk.
Słoneczko wyszło tak piękne, że 2 raz tej zimy odsłoniłam okno.
Mam taką grubą zasłonę, żeby zimno nie leciało do chaty, ale dziś, co tam niech troszkę słońca zajrzy, bo żyję tu jak kret.
Senna jestem znów – mimo tego słoneczka.
Ja chyba kiedyś tak zasnę i to już będzie koniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga