środa, 27 marca 2013

Z samotnej ciszy

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Ernest Hemingway
„Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny.”
Na samotną kolację dzisiaj zupka łososiowo – paprykowa ostra, żeby wzmocnić smak życia.
 Przypominają mi się słowa Ryśka Riedla
„Samotność to taka straszna trwoga, ogarnia mnie, przenika mnie.”
˜”*°°*”˜
Święta są tym czasem, kiedy samotność najbardziej boli.
Pamiętam swoje najwcześniejsze wspomnienie z okresu Świątecznego – wtedy pierwszy raz w życiu zrozumiałam jak bardzo jestem samotna.
Miałam wtedy 7 lat, wszyscy byli szczęśliwi, każdy miał kogoś w czyje oczy mógł spojrzeć, by zobaczyć w nich miłość.
Cała rodzina siedziała, przy wspólnym stole, ale przy nim nie było nikogo w czyich oczach widziałabym miłość.
Wtedy właśnie zrozumiałam, że Święta to będzie dla mnie nieustanny smutek, zmuszanie się do czegoś, udawanie, nieszczere uśmiechanie, sztuczność.
Nie wiem ile dzieciństwo ma wspólnego z dalszym życiem, ale nigdy w Święta nie czułam się szczęśliwa.
Zawsze jak koszmar wszystko było mimo największych starań byle, jakie.
Pomyślałam sobie, że nie będę obchodziła żadnych Świąt, – ale jak nie obchodzić jak wszędzie w telewizji w necie ciągle gada się o Świętach, ludzie przysyłają kartki z życzeniami.
Tradycja – bolesna tradycja i ta świadomość, że w niczyich oczach nie zobaczysz miłości - nigdy aż do końca świata i jeden dzień dłużej jak mówi Owsiak.
Mam choć Szabaja, gdyby nie on życie byłoby bez sensu, to jedyna istota w której oczach widzę miłość.
Ludzie myślą, że jak wyciągną rękę do osoby samotnej – to ją uszczęśliwią.
To nie o to chodzi – miłość w oczach zobaczysz tylko w tych, które Cię kochają a substytuty – można zjeść kilka czekolad ale miłości się nie poczuje.
˜”*°°*”˜
Życzę wszystkim znajomym i nieznajomym szczęśliwych Świąt Wielkanocnych i proszę nie składajcie mi życzeń, bo moje Święta nie będą szczęśliwe.
Pocieszeniem nich będą słowa Johanna Wolfganga Goethego 
„W samotnej ciszy kształcą się talenty”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga