czwartek, 7 marca 2013

Kolorowo z szaszłykiem i łezką w oku.

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Codziennie robimy ćwiczenia
10 przykazań gimnastyki w łóżku według lekarzy tybetańskich
˜”*°°*”˜
Dzisiaj na obiadek serwuję;
Kolorowo z szaszłykiem
 Należy pamiętać o tym że CUKRZYK nie może jeść wszystkiego.
Nie wolno jeść gotowanej marchwi ale surową jak najbardziej.
Ja dzisiaj nie będę pisała o tym jak danie przygotowałam, bo to każdy lepiej lub gorzej zrobić potrafi.
Może powiem tylko, że szpinak dla lepszej spójności, jest zmieszany z ziemniaczkiem i oczywiście pieprzem cytrynowym dla lepszego smaku.
Reszta to sprawa wyobraźni smakowej.
Miałam jeszcze troszkę zalewajki - mniam.
˜”*°°*”˜
Tak sobie myślę, świat jest naprawdę dziwny.
Jeśli ktoś chciałby mi zrobić prawdziwą przykrość, wystarczyłoby powiedzieć, że nie umiem gotować – albo, że nie umiem fotografować.
Był kogoś taki i choć on akurat dotknąć mnie nie mógł, bo niczego dobrego się po nim nie spodziewałam w sumie nigdy.
Odkąd go poznałam zawsze mnie ranił w małych i dużych sprawach.
Zastanawiam się tylko dlaczego tak długo mu na to pozwalałam.
˜”*°°*”˜
Czytałam kilka dni temu rozpaczliwą wypowiedź pewnej kobiety, która napisała jak bardzo jest gnębiona psychicznie.
Poprosiłam ją o kontakt, choć w końcówce tej wypowiedzi napisała, żeby zapomnieć o niej – bo jest już stracona.
Tak sobie dziś myślę, o tej cudnej dziewczynie, mieszkającej w sumie blisko mnie, która uciekła z domu i popełniła samobójstwo.
Tak myślę o sobie, że nie raz tak było, iż miałam ochotę skończyć z sobą, bo ból psychiczny jaki mi zadawano był nie do zniesienia a myślałam, że sama żyć nie potrafię.
Dziś wiem, że się myliłam, że trzeba tylko umieć powiedzieć BASTA!!! – i nie pozwolić się dłużej krzywdzić.
Każdy to potrafi, tylko nie każdy to wie.
˜”*°°*”˜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga