czwartek, 6 września 2012

Dobrze mu tak!!!

BAJSZA

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi

„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* * * *
Ponuro, wilgotno i smutno. 
Mam od kilku dni „doła”.
Nic mi się nie chce – zmuszam się do tego, żeby coś robić, ale nic mnie nie cieszy.
Wczoraj nawet zrobiłam porządek na drewutni z roślinkami. 
Powyrywałam chwasty, wysypałam trochę kamyczków, postawiłam słój z muszlami znad Morza Egejskiego i dwa wielkie orzechy kokosowe, może któryś – hi, hi się ukorzeni.
Wysadziłam też trochę nowych kwiatków, które wysiałam już wcześniej.
Sądzę, że już raczej nie zakwitną, ale są to byliny, więc może jak się ukorzenią zakwitną w przyszłym roku.
„Doła” mam, bo śniło mi się, że jestem sama na świecie.
 „0” ludzi tylko roślinki i zwierzątka i nie ma, do kogo zagadać.
Jak wstałam pomyślałam sobie, że w rzeczywistości też tak jest.
Jeszcze do tego dostałam takiego smsa; 
„Masz przy sobie osobę nieprzychylną, jej zła energia jest przyczyną Twoich problemów i niepowodzeń. 
Zdradzę Ci, kto to taki. Ślij IMIE na 7372/ezo24.com/3.69 zł.”
Nie wiem, czemu ale różne wróżki ślą do mnie smsy.
To mi uświadamia, że nie jestem sama na świecie hi, hi.
Zastanawiałam się, czy mam problemy i niepowodzenia?
Raczej nie, żyję sobie tu jak mysz pod miotłą. Głodu nie cierpię, 
zdrowie też nie mam najgorsze.
Jasne, że jeszcze czasem coś mi się marzy, – ale mam świadomość, że jedyne, o czym mogę marzyć to są lody, jakieś ciasto i spacer za miasto.
W moim otoczeniu są 2 osoby. 
Mój ex i mój kolega.
Kolega, jeśli jeszcze ma jakieś resztki energii – to tylko dobrej – tyle, że ledwo się ona w nim kołacze.
On jest jedyną na świecie osobą, która daje mi może iluzoryczne, ale poczucie takiego bezpieczeństwa, że jakbym np. zasnęła z powodu zbyt niskiego cukru, to może jak będzie w domu wezwie pomoc.
Ex ma zapewne złą energię i ona może z powodu samotności kumulować się w nim, ale przecież ja to wiem i nie mszę nigdzie słać smsa a za 3. 69 mogę kupić sobie loda.
Reszta ludzi praktycznie nie istnieje.
* *
Pisałam do koleżanki z pracy w ubiegłym roku na skype prośbę, żeby mi przypomniała przepis na suszonego pigwowca. 
W tym roku ponowiłam prośbę i nic zupełnie jakby nie żyła.
Spędzałyśmy w pracy wiele czasu razem – miałyśmy jeden gabinet, pożyczałam jej kiedyś jakieś ciuchy na Sylwestra czy inną imprezę, bywałam u niej prywatnie.
Już nie pracuję, więc chyba nie warto odpisać mi tych kilku zdań. Tacy są ludzie.
* *
Słucham Andrzeja Dudy nt. Amber Gold i niewątpliwego współczucia płynącego z troski o oszczędności biednych ludzi, którzy oszczędności swojego życia lokowali w złoto w firmie Amber Gold. 
Nie mogę pojąć jak to możliwe, że ja pracowałam nie rzadko na półtora etatu, nie jestem hulaką, nie piję, nie palę i nie łajdaczę się za pieniądze a mimo to nie mam żadnych oszczędności, wręcz przeciwnie – mam tylko długi.
Jakbym wykorkowała – to współczuję moim spadkobiercom.
No i wszystko jasne ja nie ucierpiałam na tym, że właściciel Amber Gold nabijał ludzi w butelkę.
Tylko, czemu tak się tym przejęli politycy?
Czy to naprawdę chodzi o dorobek życia tych ludzi i jeszcze jedno pytanie, czy aby oni Ci poszkodowani, by zdobyć te pieniądze na lokaty czasem nie okradali innych?
Bo ja znam takiego, który był stróżem prawa a całe życie kradł, co się dało. 
Wszystko miało swoją wartość, kilowat, litr, czy metr gazu – narażając domowników, na utratę życia.
On pewnie ma teraz oszczędności swojego życia i może właśnie lokował je w Amber Gold.
Może jestem wredna, – ale powiem – 
DOBRZE MU TAK!!!

17 komentarzy:

  1. Bajszo, jakbym o sobie czytała, z minimalnymi zmianami - mianowicie w moim otoczeniu jest jeden człowiek :)

    pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiu Pozdrawiam Cię gorąco a jak Ci będzie smutno i będziesz miała ochotę porozmawiać poszukaj w skype użytkownika bajsza i poproś o dodanie do kontaktów napisz w powitaniu, że jesteś Lusią - ok? Trzymaj się cieplutko.B

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello would you mind stating which blog platform you're using?
    I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a
    hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

    The reason I ask is because your design and style seems
    different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

    OdpowiedzUsuń
  4. Clean properties say you care and care for the house.

    OdpowiedzUsuń
  5. It's awesome in support of me to have a web page, which is valuable
    for my knowledge. thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have truly enjoyed surfing
    around your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there, I enjoy reading all of your article.
    I wanted to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  8. Exceptional post but I was wanting to know if
    you could write a litte more on thius subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  9. What i don't realize is actually how you're not really much more
    neatly-preferred than you may be right now. You are so
    intelligent. You realize thus considerably on the subject
    of this topic, produced me in my opinion believe it from numerous varied angles.
    Its like women and men aren't fascinated except it is one thing
    to accomplish with Lady gaga! Your individual stuffs nice.

    All the time deal with it up!

    OdpowiedzUsuń
  10. If you are as old as I do - today only the Contur app whistles at you :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga