niedziela, 3 marca 2013

Wiosenne bułeczki

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
Zdjęcia moich potraw znajdziesz tu; 
˜”*°°*”˜
Mamy wiosnę!!!
Z tej okazji dzisiaj zrobiłam sobie wycieczkę rowerową do lasu.
W sumie to byłam w Sereczynie, ale jednak na rybkę się nie skusiłam, bo mam w domu lepsze.
Wycieczka jednak była super, żałowałam tylko, że nie wzięłam aparatu, ale był rozładowany, nie zauważyłam tego wcześniej, bo wyjazd był ad hoc. Wczoraj upiekłam bułeczki drożdżowe tzw. spiralki nadziewane orzechami i kiwi.
Bułeczki wyszły super, może powinny jeszcze dłużej wyrastać, ale była 3 w nocy jak wsadziłam je do pieca i nie miałam siły dużej siedzieć.
Zrobię je jeszcze raz jak się troszkę ociepli.
Zrobiłam je takie w wersji dla cukrzyków, więc prawie „0” cukru za to cynamon i orzeszki włoskie.
W sumie to nie mam siły pisać, więc wrzucę tylko kilka zdjęć.
Na kolację zrobiłam sobie zalewajkę z kiełbaską i ziemniaczkami.
To jest jedyna potrawa, która przyprawia mnie o orgazm. 
˜”*°°*”˜ 

2 komentarze:

  1. podziwiam Twoje propozycje podania...dobranoc,wypoczywaj..pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu miłej nocki i szybkiej ciepłej wiosny, bo widzę, że też kochasz sport :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga