środa, 17 kwietnia 2013

Zupka tajska na chore gardło.

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Wczoraj cały dzień się kurowałam, byłam w ogrodzie ale krótko.
Ktoś do mnie dzwonił raz na telefon komórkowy i później gdzieś za niecałą godzinę na komórkę, odebrałam i cisza tzw. głuchy telefon.
Dziwne, bo już dawno takich telefonów nie miałam, tym bardziej, że niewiele osób zna moje numery telefonu.
Powinnam skontaktować się chyba telefonicznie
Zupa tajska po mojemu.
Składniki;
Noga z kurczaka,
Wołowina 4 kostki gulaszowe,
Suszone warzywa łyżka,
1 mała marchewka,
Cm plaster selera/korzenia/
3 cm selera naciowego,
Papryka czerwona ćwiartka
i zielona ćwiartka
2 piękne śliwki suszone,
Łyżeczka grzybów mun,
1 suszony borowik,
Majeranek łyżeczka,
łyżeczka lubczyku,
pół cykorii,
pół cebuli/podpieczonej/,
1 małe opakowanie szafranu.
Curry ćwierć łyżeczki.
Pieprz cytrynowy do smaku.
Makaron ryżowy wstążki,
Wysuszona i cieniutko pokrojona
skórka pomarańczy hiszpańskiej.
1 ząbek czosnku
Łyżka mleka kokosowego.
Zupa jest fantastyczna – ostra ale w sposób umiarkowany.
˜”*°°*”˜
Cały dzień ssania czosnku 2 ząbki pomogło, gardło prawie wróciło do normy.
Do zupki pieczemy pancakes/racuchy/
Ciasto;
1 jajko
Mąka 2 łyżki,
płaska mała łyżeczka proszku do pieczenia,
tyle samo ostrej papryki.
Suszone wiśnie,
Orzechy pistacjowe.
Pieprz cytrynowy.
Olej.
Podajemy z pastą Ajvar łagodną Podravka/bez konserwantów/.
Ajvar jest aromatyczną, bardzo smaczną pastą warzywną, sporządzoną na bazie papryki, z dodatkiem bakłażanów, oleju i przypraw. Jest częstym dodatkiem do wielu potraw, przede wszystkim stosowany jako produkt gotowy do podania na stół tzn. bez dodatkowego przygotowania, podgrzewania czy gotowania.
Dla mnie to jest ekskluzywne danie, całkowicie wystarcza, jako główny posiłek.

Jutro jadę na badanie, dzisiaj z małymi przerwami cały dzień spałam. 
W ogrodzie byłam godzinę zakwitł kolejny tulipanek.
Zjadłam kolację i zaraz pójdę spać.

1 komentarz:

  1. Мy partnег аnd I stumblеd оver heгe by а
    different wеb address and thought I might aѕ
    well check things οut. I likе ωhat
    I ѕеe sо now i'm following you. Look forward to looking at your web page again.

    Feel free to visit my website :: szukam-dziewczyny.net

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga