niedziela, 14 kwietnia 2013

Sławku róża dla Ciebie.

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Poruszające wspomnienia zbrodni Katyńskiej, co to obchodzi dzisiejsze pokolenie tych różnych Polaków rozsianych po świecie. Moje pokolenie jeszcze coś o tym wie z opowieści tak jak wie o Auschwitz.
Zastanawiam się czy moja córka była tam kiedyś czy widziała.
Niektórzy mówią, po co pamiętać? Dziś Niemcy piszą w swoich gazetach Polskie obozy zagłady i młodzi Niemcy wkrótce zaczną się dziwić jak to było możliwie, że Polacy pozwalali w piecach palić ludzi a może za jakiś czas będą pisać, że to Polacy palili.
W Auschwitz zginął mój dziadek mój ojciec siedział tam 3 lata i sądzę, że odbiło się to dotkliwie na jego zdrowiu.
Czym jest patriotyzm dla współczesnego produkcyjnego pokolenia.
Większość z nich uważa, że to frajerstwo.
˜”*°°*”˜
Jest 04 rano, właśnie dowiedziałam się od koleżanki ze Stanów, że umarł nasz wspólny kolega Internetowy, który gdy ona przyjechała mnie odwiedzić, też był u mnie.
Przywiózł zalewajkę, żeby ją poczęstować naszą regionalną potrawą.
Kilka dni temu byłam na czacie, na którym dawniej bywaliśmy/ja przestałam tam chodzić, bo za dużo prymitywów się zbiegło i trudno było słuchać tego, co i jak mówią.
Czasami jednak zaglądałam na moment, żeby się ze znajomymi przywitać i wysłałam buziaczka do Sławka na prywatnym czacie, ale nie odpowiedział – byłam na nicku, którego mógł nie znać.
No cóż tak to jest już 2 mój dobry kolega Internetowy umiera. 
Jak to się mówi – „biorą już z naszej półki”.  
Sławeczku śpij słodko a gdy już dotrzesz na niebiańskie łąki, nie uganiaj się za bardzo za pszczółkami.

˜”*°°*”˜

Byłam w ogrodzie, popracowałam troszkę i narwałam pokrzyw, bo wyczytałam w Internecie, że pokrzywa świeża zbija cukier. Obiadek jak wczoraj devolay, pieczarka nadziewana serem kozim i tym razem ziemniaczki posypane pokrzywą i papryką czerwoną. Kapusta kiszona biała i czerwona. No i dodatki dekoracyjne.

 Cały czas myślę o Sławku mógł żyć jeszcze, gdyby ktoś się nim zajął. Gdyby dobrze się odżywiał, przestał palić i unikał trunków.
On już chyba raz miał zawał, niestety tego nie przeżył. Szkoda go.
Kiedyś z nim rozmawiałam powiedział, że poznał kogoś był zafascynowany, – ale nie jestem pewna czy to było coś na dłużej – chyba nie skoro został sam.
Ech….,lubiłam go i szkoda, że jakoś się nie zakolegowaliśmy bliżej może jeszcze by żył.

Na kolacyjkę dzisiaj pieczone ziemniaki nadziane polędwicą i masełkiem z owocami i kiszoną kapustą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga