wtorek, 23 kwietnia 2013

Wzruszający „ Mały Książe"

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Warto przypomnieć niezwykłą – 70 rocznicę pierwszego wydania
„Małego Księcia”
Antoine de Saint-Exupéry.
„Dorośli są naprawdę bardzo dziwni.”
„Pewnego przyjaciela poznaje się w niepewnym położeniu.”
„Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym.”
„Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół.”
„Gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca.”
˜”*°°*”˜
Wczoraj byłam na przeglądzie, właściciel zakładu mechanicznego jest moim dobrym znajomym, jego żona, którą osobiście lubię, troszkę o mnie była zazdrosna, zupełnie bez jakiegokolwiek powodu. Czasami faktycznie jak ze znajomym dajemy sobie buziaka, kiedyś to widziała ona czy syn i od tego to się zaczęło. Ja niestety taka jestem jak kogoś lubię daję buziaka w policzek oczywiście. Wstałam, zatem rano wcześnie, zrobiłam się na bóstwo, bo pomyślałam, że jak samochód będzie jakiś nie do końca ok, to może nadrobię to urokiem osobistym. Okazało się, że ani żony ani mojego znajomego nie było. Tylko syn, ale on zlecił przegląd komuś, kogo zupełnie nie znam. Spodziewałam się najgorszego, nawet go nie umyłam, bo brud maskuje rdzę, więc lepiej brudnym jechać.
Pomijam, że sprawdzał sam i światła i luz na kierownicy i hamulce, po czym wziął go na podnośnik i oglądał od dołu. Byłam chyba przerażona, bo wiem, że od spodu musi wyglądać gorzej niż z wierzchu. Później jeszcze podniósł przednie koła i zaczął bardzo szarpać najpierw jednym później drugim. Minę miał rzadką widać zupełnie nie był czuły na moje wdzięki.
Myślę sobie „nici” nie da mi tego przeglądu. Coś długo pisał w komputerze. Chciałam mu powiedzieć, że nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym - i że ma… Szorstko przerwał jedyne zdanie, które próbowałam mu powiedzieć, żeby zorientować się jak  w sytuacji „wiem, co mam robić – nie jest pani pierwsza z brakiem miejsca w dowodzie. Dostałam papier i pojechałam do Urzędu taka szczęśliwą, że aż. Oczywiście jak zmierzałam już z tym papierem zjawił się właściciel, pokazując mi, że ma brudne dłonie i w domyśle, nie może się przywitać. Odpaliłam mu takiego buziaka, ze stracił równowagę i zarumienił się. A ja odpłynęłam moją „niebieską łodzią podwodną”.
˜”*°°*”˜
Wojtek, dzięki któremu udało mi się naładować akumulator, chyba pogniewał się na mnie, bo chciał pewnie porozmawiać wczoraj a ja film oglądałam i napisałam mu, że mogę po filmie. Może jestem dziwaczką, ale wkurza mnie jak ludzie obrażają się o byle, co. Wyjaśniłam mu grzecznie „jestem, ale teraz film oglądam :*
Uwielbiam Cię, ale na TVN jest fajny film sto buziaków i jeszcze raz dziękuję za pomoc. :* :*  :* :*  :* :*  :* :* :* :*  :* :*  :* :*  :* :* :* :* 
 Znikam będę po filmie.
 Wojtusiu autko mam już po przeglądzie jest sprawne - jestem szczęśliwa :*”
Uważam, że zachowałam się w porządku. Pomógł mi, ale jestem kobietą i nie mogę być na tzw. każde gwizdnięcie faceta.
Zresztą Ania wie, bo my chyba najwięcej rozmawiamy, że bywają momenty, gdy potrzebuję samotności i ona to szanuje, za co bardzo ją cenię.
Mam taki apetyt na lody ale jest 0.12 a ja mam cukier 155 najniższy dzisiaj więc muszę sobie darować.
Jutro muszę pojechać i dowiedzieć się, co z tym rozliczeniem podatku, bo nie będę odliczała Internetu i może w takim układzie nie muszę się rozliczać indywidualnie. Wpadnę do braciszka.
Kotlet z karczku panierowany w panierce z ziół.
Zioła oczywiście wybieramy według uznania. Robimy grzanki drobniutkie dosypujemy do gorących zioła. Trzeba je po podrzucać w zamkniętym pudle, po czym pudło otworzyć i pozwolić grzankom wystygnąć. Najlepiej takie grzanki przygotować wcześniej i mieć do zup i panierki schowane w zamkniętym pudle. Mogą tak sobie czekać nawet 2 tygodnie w suchym pomieszczeniu.
Przed zrobieniem panierki grzanki rozbijam drewnianą łyżką.
Reszta jak przy schabowym. Warto po usmażeniu troszkę potrzymać pod pokrywką, po czym jeszcze raz włączyć płytkę by spód był chrupiący.
Dodatki do kotletów dowolne. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga