środa, 10 kwietnia 2013

Nie mów mi, że kochasz mnie jak nikt.....

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Śniadanko i do lekarza.
Siedziałam u lekarza 3 godziny tylko po to, żeby wypisał mi leki – obłęd po prostu.
Trzeba mieć końskie zdrowie, żeby dostać leki myślałam, że tam wykorkuję.
Później poszłam na zakupy i oczywiście na powrót musiałam wziąć taksówkę, żeby się dotelepać.
Obiadek był szybki Szabaj się ucieszył, bo dostał znów golonkę a ja resztę pomidorki i kopytka, ale pyszne z sosikiem.
 
W ogródku robi się wiosennie, choć jeszcze sprzątać się nie da, bo za mokro.
Dziś do tego byłam mżawka, więc nic nie wyschło.  
Auto mam popsute, może to tylko akumulator, powinnam to sprawdzić, ale nie bardzo się na tym znam.
Coś na ząbek i wieczorna tabletka. Ech….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga