wtorek, 9 października 2012

Słów kilka o melancholii.

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
Ta odrobina melancholii,
która budzi ciepło naszych serc,
która uczy je czekać na te
ledwie wyczuwalne dreszcze niepewności,
przesyconej tajemnicą,
jest jak śpiew pierwszego ptaka o świcie.
Porusza krople rosy w źdźbłach traw,
budzi w nich światło, może nawet życie.
Ta odrobina melancholii,
jeśli jest częścią Twoich przeżyć,
- wybierz dla mnie te najpiękniejsze,
te których jeszcze nie było,
te o których tylko marzyłeś nieśmiało.
A że jestem trochę jak
mgła i wiatr w szuwarach
- dziś tu, jutro tam,
obejmij mnie mocno,
gdy się zatrzymam,
na tę jedną chwilę melancholii przy Tobie.
Mów do mnie niech zachwycą mnie Twoje
słowa i Twoje czułe dłonie.
Mów do mnie każdą cząstką Twej
melancholijnej duszy,
Niech się w nią wtopię,
niech nią przesiąknę,
nim rozproszę się gdzieś po polach,
 nim odlecę pod skrzydłami samotnego orła
na niedostępną grań własnej melancholii.      bajsza

1 komentarz:

  1. Bajszo, witam Cię bardzo serdecznie.

    "Mów do mnie niech zachwycą mnie Twoje słowa "
    Życzę Ci dobrej, spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga