czwartek, 4 października 2012

Powroty

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
POWROTY 
 Wędrujemy znanymi szlakami,
powracamy do miejsc ulubionych,
Wciąż wierzymy, że odnajdziemy,
lata, które zostały za nami

Stare chaty, już mchem porosły,
ścieżki całkiem się wydeptały.
Babie lato swą srebrną nicią,
oplątało nas wspomnieniami.

Dziś usiądźmy tu na kamieniu,
przypomnijmy lata, co minęły.
To cudowne, że stoi ta chata
i że my wciąż jeszcze żyjemy.

To cudowne, że w naszych pejzażach
Jak na płótnach dawnych malarzy,
dym się snuje jesienią po polach,
w taki dzień można marzyć.

Więc przysiądźmy sobie w skupieniu,
Zatrzymajmy tę chwilę w dłoniach
I ten czas, który został za nami
Nich otuli nas wspomnieniami,
Zanim z mgłami w pola odpłynie.

                                                     bajsza

4 komentarze:

  1. Wszystko, co minęło powróci do nas już tylko w snach, tylko we śnie mogę chodzić po rodzinnym domu i rozmawiać z rodzicami, ciesząc się, że ich widzę, kiedy wracam do starych miejsc, widzę, ze zbyt wiele się tam zmieniło, ja tez zmieniłam się, chyba najbardziej, dlatego nie lubię swoich fotografii z młodości, dobrze, że mamy sny.
    Bajszo, życzę Ci przepięknych snów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - ja kocham takie sentymentalne miejsca i lubię do nich wracać mimo, że i one i my się zmieniliśmy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajszo!
    Jak to się stało, że nie widziałam tego postu. Wiem, w czwartek wróciłam do domu bardzo późno.
    Nie miałam ochoty siąść do komputera. Minął mnie temat snów.
    Przyznaję, nie lubię śnic. Do pewnego okresu nigdy nie nachodziły mnie sny.
    Moja Ukochana Mama codziennie śniła. Gdy do niej przychodziłam, zawsze zaczynała: "Wiesz co mi się dzisiaj śniło?"
    Mówiłam Jej: Mamuś, mnie się nic nie śni dlaczego Tobie?
    Bajszo to są tajemnice nieodgadnione. Kiedy Odeszła do Pana, mnie codziennie od tej pory nachodzą sny. Są różne. Bardzo miłe i takie, że budzę się zlana zimnym potem...
    Bajszo, przekazałam Ci jedną z moich maleńkich tajemnic.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Łucjo - ja śnię od zawsze, ale pocieszę się teraz, gdy uzyskałam świadomość, że nie mam nic do stracenia - wszystko co piękne już przeżyłam - śnią mi się tylko przyjemne sny. Nigdy od kilku lat nie miałam koszmaru a śnię każdej nocy. Czasami śnią mi się takie niepokoje, bo martwię się np. o córkę jak długo nie mam z nią kontaktu itd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga