poniedziałek, 8 października 2012

Bajkowy motyl

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”

Snem jesteś bajecznym,
wracającym, co nocy uparcie.
Gwiazd migotaniem na niebie,
srebrnym obliczem księżyca.

Zapachem żywicy
w świerkowym lesie,
szumem strumienia,
melodią liści w parku,
mgłą snującą się o zachodzie
jesteś wszędzie w całej przyrodzie.

Snem malowanym marzeniami.
Kwiatów zapachem na łące,
drżącym promieniem słońca.
Rosy kropelką błyszczącą.
Miłością tulącą wszystko dookoła.

Jesteś moim życiem,
I moim marzeniem.
Ciepłem prześcieradła o świcie,
serca upojnym drżeniem.

Kredką na moich ustach.
leniwym westchnieniem.
Pieszczotą słonecznych promieni.
Deszczowym koncertem jesieni.

Wiesz, że jesteś jedyną
serca mego rapsodią,
roztańczoną nutką na wietrze
moich włosów rozwianych melodią.

Jesteś moim życiem
i moim natchnieniem.
wirującymi na wietrze,
jesiennym wspomnieniem.

 Ja dla Ciebie być mogę
bajkowym motylem na jesieni drogę.
                                             bajsza                

2 komentarze:

  1. Tak, Bajszo!
    Jesteś bajkowym, baśniowym motylem...
    Zadumałam się na Twoim wierszem.
    Życzę Tobie dobrej, spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łucjo bardzo bardzo przepraszam, nie wiem co wtedy się działo, ale nie widziałam tych komentarzy albo ktoś inny je zatwierdzał, może chorowałam. Przepraszam, że nie odpowiadałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga