czwartek, 31 maja 2012

„0" przyjemności

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
Przez wizytę u chirurga mam rozbity cały dzień.
Malowałam pazury, nakręcałam włosy, moczyłam się z godzinę w wannie, bo u mnie zimno jak psi.
Szlag mnie trafia.
Jak sobie pomyślę o kolejnych wizytach, to jeszcze mi gorzej.
Do tego chyba ciśnienie niskie, bo spać mi się chce strasznie, aż dziw, że nie zasnęłam w wannie.
Wizyta u chirurga trwała 5 min. 
Skierowanie na rentgen i we wtorek powtórka z opisem, żadnej maści nic a stopa od tego łażenia i jeżdżenia samochodem boli mnie coraz bardziej jest spuchnięta i ma bardzo słabe czucie.
Czy rozumiesz, dlaczego nie cierpię lekarzy, oni mają w nosie pacjenta. 
Nawet nie chciał słuchać jak to się stało nic tak naprawdę go nie obchodziłam.
We wtorek nagram chyba wizytę u niego.
Lekarze tylko dobrze wychodzą w serialach.
Nie powinnam się denerwować, bo zauważyłam, że cukier mi skacze. 
Dzisiaj wieczorem miałam 220. 
Wyszłam do ogrodu na chwilę zrelaksować się, ale zimno było pioruńsko, więc wróciłam zmarznięta po podlaniu pomidorków pod folią. Reszty nie podlewałam, bo ma padać ale nie pada - tylko zimnica. 
Uszczknęłam 2 truskaweczki ale jeszcze nie są słodkie. 
Pójdę chyba spać - mam apetyt na lody ale mam za wysoki cukier więc nie mogę, co za życie - „0" przyjemności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga