czwartek, 31 maja 2012

Oba ma

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
OBa ma
/musiałam białym, żeby było widać :P/

Sądzę, że Ma znacznie więcej a najbardziej Ma to „gdzieś”.
„On” nie jest pierwszym prezydentem amerykańskim, który udaje ignoranta. 
Napisałam udaje, bo dobrze wiedział, co mówi. 
Po wypowiedzi czarnego piłkarza, obrońcy Sol Campbell w Anglii/„Nie jedzcie na Euro 2012, stamtąd można wrócić w trumnie!"/ - Zupełnie nie dziwi mnie wypowiedź Obamy.
Zastanawiam się, czemu nikt, nie bierze takiej opcji pod uwagę, że wypowiedź Obamy była zaplanowana i z premedytacją.
 Lecę w kulki"
* * * *
Tak się karci niepokornych. 
A czego tym „polaczkom się zachciewa zniesienia wiz?” 
„Oni są do czarnej roboty”
Od „czarnej roboty” – panie Obama no nie?
Ja nie czuję się rasistką, ale jak słucham takich cwaniackich wypowiedzi, zastanawiam się, czemu oni czują się gorsi?
I od razu przypomina mi się dowcip o białej czekoladzie.
Może wyślijmy Obamie, trochę białej czekolady, to chyba nie powinno go urazić?
Co do gruntownego wykształcenia absolwentów Uniwersytetów Harvard– też mam swoje zdanie.
Wolę mój ogródek właśnie z tego powodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga