piątek, 18 maja 2012

A kysz!!!

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
Matko droga, czy ktoś rzucił jakiś urok na mnie - poszłam tylko mszyce opryskać na różach jakimś eko pryskaczem i moim gnojownikiem pokrzywowym. 
Wiatr zawiał i najpierw gnojownik poszedł mi na twarz a później drugi raz ten eko pryskacz.
Umyłam buzię w domu i teraz oczy mnie pieką i mdli mnie i w głowie mi się kreci, – co za dziadostwo?
Do tego cukru mam znowu dużo za dużo.
Chyba się położę i będę umierać i żadnych Marsów mi nie przynosić ani stokrotkiem nie wabić he, he, he.
Kurczę blade idę sobie tarota postawić, – bo to jakaś magia jest „alboco”?.
Do tego od tygodnia chce mi się palić jak cholera, zupełnie jakbym dopiero, co rzuciła a nie 2 lata temu.
Zimno na dworze w domu też nie ma, co robić tylko położyć się i umierać.
Obecna sytuacja;
Dziesiątka kielichów
Oznacza spokój i szansę na osiągnięcie sukcesów życiowych i zawodowych. Jest też zapowiedzią miłości i wzajemności w uczuciach. W takiej sytuacji jawi się związek szczęśliwy, pełen miłości, zaufania i zrozumienia./panowie szturmować, bo czekam J/
Obecna sytuacja;
Piątka monet
Trzeba zastanowić się nad problemem i znaleźć odpowiedź, którędy pieniądze najszybciej i największym strumieniem, nam wyciekają. Wydaje się, że chodzi tu o nadmierne rozwinięty kontekst emocjonalny.
/sama to wiem bez tarota, że mam kontekst emocjonalny do roślin większy od kontekstu do zdrowego rozsądku i pieniądze wszystkie na rośliny mi wyciekają nie żadnym strumieniem - tylko rwącą rzeką/.
Myślałam, że mi się jakiś sponsor pojawi, tym bardziej, że urodziny mi się zbliżają krokiem bezpardonowym, ale niestety, ostatnio bieda ze sponsorami.
* *
M mi kit wciska, że jedzie na jakieś spotkanie w sprawie zarabiania w Internecie a jak go przycisnęłam, że to randka z panienką to się przyznał i twierdzi, że przyjemne z pożytecznym łączy.
No i takich mam kumpli szczerych aż do bólu.
Najbliższa przyszłość;
Królowa kielichów
Karta oznacza kobietę pożądaną, przez wielu mężczyzn, których kusi jej pozorna skromność i rozmarzenie, w rzeczywistości kryjąca potężny żar zmysłowości. 
Wydaje się ……no i nawet tarot się spitolił.
Coś się stało i przeskoczyło mi na inną stronę – to są czary jak bum, bum.
Gdyby nie to, że ja sama jestem niezła czarownica, to pewnie dostałabym już palpitacji serca.
Trzeba jakoś odczynić te uroki.
Wojtek przyślij mi włos łonowy dziewicy przed naruszeniem, ja pójdę poszukać ropuchy brodawkowatej i sierści zdechłego szczura.
Zrobimy kadzidło i odkadzimy wszystkie wloty i wyloty w domu oraz moją aurę, bo musi mieć jakiś przeciek na „złe” inaczej pech mnie nie opuści do kończ maja.
Póki, co będę grała na flecie, bo ponoć flet odstrasza, złe moce.
 * * *
 Teraz wiem, czemu moja koleżanka twierdzi, że całe noce gra na flecie i rano jest, co prawda zdechła jak ryba z Dobrzynki, ale za to, jaka odmłodzona hi, hi.
Ach tam czary. Poszłam karczować za moją szklarnią/foliową/, bo mam sporo jeszcze roślin do wysadzenia a już za bardzo nie ma gdzie. 
Na szczęście nic już mi się nie stało, ale zimno było, więc pracowałam tylko do obiadu. Później jeszcze poszłam podlać nasionka trawy a całą resztę pokrzywowym gnojownikiem - śmierdział jak skunks.
Zrobiłam też parę ujęć ogrodu z balkonu na górze.
Wysłałam Aguni życzenia, bo 17 miała urodziny.
Aguś wszystkie kwiatki z ogrodu kwitną tylko dla Ciebie J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga