sobota, 1 września 2012

Metamorfoza wyobraźni

BAJSZA

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
Ostatnio robię rzeczy, których dawno nie robiłam.
Sprawdzam granice mojej wyobraźni.
Może ujawnię część, ale na razie jest to w fazie powiedzmy eksperymentu i pewnej tajemnicy.
* *

Eksperyment to takie odkrywanie tajemnicy, gdy nie znamy efektu końcowego, ale każdy kolejny krok nas podnieca.
W grafice jest to taki spacer po ruchomych piaskach, ale te piaski są pyłem różnych drogocennych kruszców.
Pokażę efekty/teraz mała próbka/wtedy, gdy już skończę swoje prace. Teraz nie tylko podniecają mnie, ale też rozwijają i to mi się bardzo podoba.

* * * *
• Ludzie posiadają ograniczone możliwości
przetwarzania informacji.
• Wymiana informacji odbywa się za pomocą szeregu
kanałów komunikacyjnych;
wzrokowy, słuchowy, dotykowy, ruchowy
• Informacje przechowywane są w pamięci:
sensorycznej, krótko-terminowej (roboczej),
długo-terminowej(trwały magazyn śladów pamięciowych o nieograniczonej pojemności)
• Informacja jest przetwarzana i wykorzystywana do:
wnioskowania, rozwiązywania problemów, nabywania
umiejętności, reagowania na błędy.
• Emocje wpływają na ludzkie możliwości.
• Każdy człowiek jest inny
• Rozgrzewanie interfejsu, zabawa z wyobraźnią pobudza zmysły – czujesz?

PRZEMIANA
FRANZ   KAFKA
„Przeżył jeszcze pierwszy brzask świtu za oknami.
Potem bezwolnie opuścił nisko głowę
i ostatni, słaby oddech 
wypłynął z jego nozdrzy.”
* * * *
PORANNY ODLOT

Stał w otwartym oknie jak przeznaczenie.           
Patrzył w przestrzeń daleką i niepojętą.               
Pod oczami miał cienie nie przespanej nocy.       
Był smutny i nieobecny.                                    
Tylko ta gwiazda przed świtem
świeciła jeszcze dla niego.
To wiedział
ale już jej nie pragnął,
ani jej ani niczego innego.
Wiatr dmuchnął mocniej
…i  dostrzegłam jak odrywa się od parapetu
jak zaczyna szybować w marzeniach
nad górami, lasami nad... czasem,
który właśnie skończył się dla niego.
                                           bajsza
* * * *
Kiedyś sądziłam, że człowiek może tworzyć tylko, gdy inni go inspirują – dziś nauczyłam się inspirować sama i robię to wyłącznie dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga