czwartek, 20 kwietnia 2023

Wózek

 

       Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi 144412

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

 20 kwietnia 2023 

Odchodzę w mrok.  

Tak sobie myślę, że to wielka niesprawiedliwość, żeby człowiek musiał umierać w takich mękach.

Dziś mam mieć to badanie PET/CT.

Muszę być na czczo, – czyli nie mogę brać żadnych tabletek.

Obudziłam się o 4.00 – Obudził mnie makabryczny ból odbytu.

Nie wiem jak dam radę leżeć na tym badaniu bez ruchu jak miotają mną szarpnięcia, których nie jestem w stanie powstrzymać, na to nakłada się ból kolan świdrujący do piszczeli.

Tabletki przeciwbólowe mi jakoś tłumiły ten ból.

Bez nich nie daję rady.

Każdy najdrobniejszy ruch powoduje spływanie płynów ustrojowych z krwią przez odbyt i przetokę.

Wszystko mam poodparzane i kłucia o rany to jest nie do wytrzymania.

Za 6 min 5 ta, żeby jeszcze, choć na chwilę zasnąć.

O rany jak boli mnie wszystko!

Dlaczego muszę tak cierpieć?

Eksperci: 8,5 mln Polaków zmaga się z bólem przewlekłym, który jest źle leczony. Nie jestem sama.

Ból może mieć negatywny wpływ na całe nasze funkcjonowanie, dlatego osoba, która cierpi z powodu bólu, musi być leczona. – Ból przewlekły musimy leczyć dla tego, że nasz mózg zaczyna pracować zupełnie inaczej substancja szara u pacjentów np. przewlekłym bólem ulega zmniejszeniu.

 –, Czyli ból przewlekły jest czynnikiem, który będzie zwiększał ryzyko demencji, zaburzeń poznawczych, będzie pogarszał funkcjonowanie mózgu niezależnie od wieku z powodu bólu u pacjentów, ból zakłóca często ich aktywność społeczną. 

O matko słodka godzina cierpienia minęła. Mam tam być o 9.45 Może pozwolą mi wziąć tabletkę, albo sami coś dadzą. To nie sposób tak cierpieć.

Czemu lekarze nic nie robią tylko każą mi tak cierpieć to nieludzkie?

Pojechałam, teraz wiem jak tabletki przeciwbólowe ratowały mnie przed cierpieniem. Badanie podobne do rezonansu komputerowego.

Nie widzę różnicy – tak samo piłam wodę.

Nie było miejsca na parkingu i sama musiałam iść, aż pod lądowisko helikopterów, wzięłam wózek żeby mieć się, o co oprzeć. Jakaś pielęgniarka powiedziała mi, że wskaże mi drogę – słaniałam się – myślałam, że mnie podwiezie a ona poszła kilka kroków i zaczęła na mnie krzyczeć, że mam wózek zostawić.

Obłęd „0 empatii’.

Jakoś się tam dotelepałam, to było z zakrętami jakieś 1000 m. 

Pomógł mi na finiszu jakiś młody człowiek wciągnąć wózek przez taki wysoki próg.


Nie muszę mówić, że cały czas okopanie mnie bolało. Ból taki, że człowiek chce zwariować.

Nawet płakać już nie można a tu trzeba usiąść i wypełnić 2 stronicową szczegółową ankietę.

Wypełniłam, choć nie bardzo wiedziałam, co piszę.

Pielęgniarka powiedziała, że mogłam wziąć tabletki, CZEMU NIKT MI O TYM NIE POWIEDZIAŁ WCZESNIEJ, TYLKO Skazał mnie na takie męki.

Jestem b. osłabiona, może przez to nieustanne krwawienie.

Od wypisania ze szpitala cały czas krwawię. 

Lekarze, którym o tym mówię zachowują się jak by to było normalne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga