czwartek, 13 kwietnia 2023

Dobre wieści.

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi 144412

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

13 kwietnia 2023

Odchodzę w mrok.

Dobre wieści.

Jedyną osobą, która była the best była p. Agnieszka pielęgniarka stomijna.

Zależało jej na tym bym czas spędzony w jej obecności, umilić mi i odstresować mnie.

Gdy jej powiedziałam o niektórych zajściach była szczerze zdziwiona.

Sądziła, że wszyscy są przyjaźnie nastawieni do pacjentów.

Ja już od tych słów koordynatorki, która powiedziała, że nie po to przychodzę do szpitala żeby sobie poleżeć wiedziałam, że błogo tam nie będzie.

Nigdy nie lubiłam szpitala, nawet odwiedziny innych mnie dołowały.

Rozumiem, że nie jest to łatwa praca, ale żeby okazywać pacjentom swoje humory to nie fair, bo oni nie wybrali sobie choroby.                  
Ci ludzie często cierpią latami i z znikąd nie mają współczucia.

Dzisiaj znowu boli, te ostre kłucia 

w miękkiej tkance stomii.

Spróbuję jeszcze trochę wytrzymać.  
Czuję się fatalnie, nie wiem jak jutro dam radę zaliczyć te 3 wizyty.

 Mam mieć zdjęte szwy, konsultacje z radiologiem i wizytę u pielęgniarki stomijnej.

Matko słodka jak mnie wszystko boli – tragedia nie wiem, co jest - płaczę z bezsilności.

Mam dość, tabletka nie łagodzi bólu.

       Wizyta z p. Agnieszką odwołana.

To dobrze 2 dam radę zaliczyć.

Dzisiaj czuję się lepiej. Czekam na paczkę z akcesoriami stomijnymi i kosmetykami. Mogę na chwilę zapomnieć o raku.

Czasami pobolewa, ale to nic w porównaniu z wczorajszym dniem.

KOCHANI DZIĘKI ZA TROSKĘ.

Byłam dzisiaj na konsultacjach z doktorem od radioterapii. 

5 Godzin czekałam na wizytę siedząc na pupie.  

Napiszę jak dojdę do siebie.

Są dobre wieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga