środa, 19 kwietnia 2023

A jednak

     Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi 144412

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

 19 kwietnia 2023 

Odchodzę w mrok.

A jednak

Senna jestem, bo po nocach nie spałam. Czasami godzinkę w ciągu dnia przekimałam. 

Dzisiaj już drugą noc spałam spokojnie, bez pięknych snów, które tak kocham.

Jednak od czasu jak mam stomię boję się zapadać w głęboki sen.

Zawsze miałam świetny węch a teraz mi się jeszcze wyostrzył, czuję zapachy nawet przez sen.

Teraz żeby nie zapeszyć, jako, że jestem przesądna

ODSZCZEKUJĘ

Wszystko, co napisałam na dr. Michała Masłowskiego.

Jak na razie wywiązuje się z deklaracji? 

Myślał przez weekend i jednak postanowił zrobić mi badanie PET/CT.

 W poniedziałek zadzwoniła koordynatorka z tą miłą wieścią.

Ciekawa jestem, czy z decyzją o dalszym leczeniu poczekają, aż będą wyniki tego badania, czy badanie jest tylko, „sztuką dla sztuki”- zobaczymy?

Termin chemioterapii mam wyznaczony na 24 kwietnia.

Dr. Michał Masłowski planował.




 radiochemio - terapię po wykonaniu badania PET/CT i niech tak się stanie.. Sorry p. doktorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga