poniedziałek, 13 maja 2013

Zawieszona w czasie

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*˜
Są takie chwile, gdy czas staje w miejscu, zapominamy o jego istnieniu. 
Tak było dzisiaj. 
Wyszłam, żeby zrobić kilka zdjęć do ogrodu 
i sama nie wiem, kiedy odłożyłam aparat i zaczęłam pielić w truskawkach, później przeszłam w maliny.
Zapomniałam nawet, że jest już czas na tabletkę.
Czas jest dla mnie wyjątkowo łaskawy nie tylko ja o nim zapominam, ale i on czasami zapomina o mnie. 
Pomaga mi, gdy potrzebuję jego pomocy.
Życie jest piękne nawet, gdy mamy świadomość, że czas mija i czasami rani nas boleśnie. 
Częściej jednak jest naszym sprzymierzeńcem, nawet wtedy, gdy zostawia zmarszczki na naszych twarzach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga