czwartek, 23 maja 2013

Garnkowe przepychanki.

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Jest taka galeria powiedzmy fotograficzna. Gdzie pstrykacze nałogowi wrzucają swoje „foty”, – co nie specjalnie mają loty.
Tu adres dla ciekawskich;  http://www.garnek.pl/
˜”*°°*”˜
Kiedyś myślałam, że może warto, by było dodać tam trochę swoich zdjęć, bo ludziska obserwują i uczą się mimowolnie.
Wrzuciłam około 1200 fotografii i trzeba przyznać, że wielu ludzi wchodziło na nie komentowało i jak sądzę mimowolnie uczyło się. Fotografuję od 10 roku życia - czyli niemal pół wieku. Uczyłam i uczę się do dzisiaj od najlepszych. Zaliczyłam sporo kursów foto i graficznych. I ja znajdowałam w „Garnku” czasami zdjęcie, które mnie inspirowało, a czasami nawet uczyło czegoś, bo mądry człowiek może uczyć się nawet od kloszarda, jak umie patrzeć nie przez stereotypy, ale przez własną wrażliwość i kreatywność.
Niestety szczególnie wśród administratorów tego typu galerii panuje opinia, że admin jest Bogiem i on MOŻE wszystko.
Co zatem robią admini Garnka blokują moje zdjęcia, by nie mogły pokazywać się na głównej stronie, co powoduje, że tylko garstka znających mnie przychodzi je oglądać.
Dlaczego to robią?
Pewnie z zawiści, bo oni nie potrafią robić takich zdjęć, więc trzeba „mądrali”, czyli mnie przywalić, niech sobie mądrala jedna nie myśli, że zjadła wszystkie rozumy.
Usunęłam z Garnka 1200 zdjęć, no bo jak admini nie chcą ich oglądać, to zawsze garnkowicze mogą je znaleźć tu; http://bajsza1.digart.pl/digarty/
Czy na moich blogach.
Ubolewam nad małością i nie owijajmy w bawełnę głupotą adminów GARNKA ale cóż – są jacy są i tyle.

A to moja rybka, na burzowy obiadek.

2 komentarze:

  1. Popieram protest! Powiem krótko, ale na temat! Na Garnku nie ma i nie było sprawiedliwości! Admin "olewa" wszystkie skargi, a "kółko wzajemnej adoracji może doprowadzić, by konto zostało zawieszone, lub zablokowane! Obserwuję Garnek od dawna, nie mam na nim konta, ale chętnie oglądam zdjęcia i z przykrością stwierdzam, że panuje tam niemiła atmosfera, notoryczne wyśmiewanie się z innych, wręcz nagonka na tych, których się z jakiegoś powodu nie lubi!! Obserwuję od dość dawna nagonkę na osobę maxmen, obecnie inny nick, całym prowodyrem jest kobieta, nicku ...Zgłosiłam do administracji Garnka, ale jak grochem o ścianę! Pan administrator kazał mi przysłać linki z szykanowaniem! Czy Ja jestem od szukania linków??, niech sam ruszy tyłek i szuka, gdyby bardziej był zainteresowany Garnkiem, to wiedziałby, co się tam wyprawia!! i ukarałby osoby odpowiedzialne za stwarzanie nieprzyjemnych sytuacji!!

    Pozdrawiam i popieram!!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne zdjęcia
    pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga