wtorek, 28 maja 2013

Prażoczki na boczki ;)

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Masakra, tak lało, że wszystkie małe roślinki, takie jak sałaty, koperek są zbite i leżą biedne w glebie. Anteny telewizyjne obie nie działają, więc niepotrzebnie kupowałam dekoder, bo i tak nie mam telewizji.
Ja to mogę sobie w laptopie obejrzeć wiadomości – problem jest z Szabajem, bo on czuł respekt i nie rozrabiał jak ja do miasta jechałam, bo wydawało mu się, że ktoś go pilnuje.
Nie mam dostępu do dachu, mój sąsiad gdzieś wyjechał, kto wie czy nie na wczasy, więc „bania” - nie ma jak sprawdzić czy tam coś się nie rozłączyło. Znowu będzie lało, bo ciemno się zrobiło.
Ponoć dostałam prezent urodzinowy w postaci gotówki, co mnie bardzo ucieszyło, niestety jeszcze nie spłynął mi na konto, ale żyję spokojniej z tymi 9 zł w portfelu.
Darczyńcy bardzo, bardzo raz jeszcze dziękuję.
Nie chodzi o kasę w sensie moich potrzeb, ale prąd mnie dobija 1/3 mojej emerytury, co miesiąc muszę na niego wydawać.
Początkowo jakoś koniec z końcem łączyłam, ale przyszła wiosna trzeba było do ogródka, kupić roślinki nasiona i zrobiła się dziura budżetowa.
Zaczęłam brać nawet po pół tabletki na cukier, żeby na dłużej mi starczyły. Widzę, że to mi dobrze robi, bo cukier mam lepszy niż jak brałam całą. Teraz przed jedzeniem i tabletką mam, 107 czyli super. 
Obiadek skromny, mimo, że wygląda super a smakuje jeszcze lepiej.
Paseczki z polędwicy w ziołach i przyprawach panierowany jajkiem przepiórczym. Ogórek świeży i kiwi z pieprzem cytrynowym, cebulka otoczona w resztkach panierki i prażoki/ziemniaki z mąką/, koperek, olej i masełko klarowane do smażenia + maślanka.
Byłby super obiadek na ładną pogodę, ale co zrobić pogoda jest brzydka.
Telewizję oglądam w plej.tv jakby, ktoś nie wiedział gdzie można;
http://www.radio81.pl/telewizja/polska/index.php?id=tvn  
Ciągle pada, a ja miałam namoczony koc w proszku i doszłam do wniosku, że raz wypłuczę, by chemii do ogrodu nie dawać i wywieszę na deszcz, żeby resztę płukania zrobił.
Z wodą był tak ciężki, że mało się z nim nie przewróciłam jak wieszałam. 
Wisi pod drzewem, więc będzie mókł wolniutko
Mam tu 102 kanały, tylko muszę kabel kupić, żebym mogła w telewizorze oglądać.
Jakiś matoł napisał komentarz niby po angielsku, ale z takimi bykami, że nie wiadomo, o co chodzi, więc wywaliłam i założyłam blokadę na komentarze, tzn. można pisać, ale ukarzą się po zatwierdzeniu, bo przecież bzdury nie są mi tu potrzebne. 
Odbadałam, że wygrałam w konkursie fotograficznym w dziale alternatywna erotyka w 2007 r nagrodę chyba w dolarach za zdjęcie „autumn erotica”- 09-11-07 21:06
ale informacje z tego portalu przychodzą na spam, więc przeoczyłam i nie odebrałam a szkoda, bo nawet 80$ najniższa nagroda nie jest do pogardzenia – niestety już przepadła.
Swoją, drogą to nie źle to już druga nagroda za zajęcie 1 miejsca w międzynarodowym konkursie fotograficznym. 
Jest też jeszcze 6 zwycięstw ale bez nagród pieniężnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga