czwartek, 2 maja 2013

Chyba nie warto.

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
Ściąganie, pobieranie udostępnianie zdjęć i treści – możliwe jest tylko za moją/autora/ pisemną zgodą.
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Słowa dziś nikogo nie obchodzą. No cóż bieda w kraju coraz bardziej doskwiera, więc trzeba kombinować a nie czytać pierdoły.
Nie chce mi się pisać, bo nie widzę sensu – może czasem jakieś zdjęcie wstawię jak uznam, że warto je pokazać.
Zatem pa - trzymajcie się nieliczne niedobitki, które jeszcze czasem tu zaglądają bez przywitania się.





Upiekłam chlebek orkiszowy


2 komentarze:

  1. Witaj Basiu. Masz chyba gorszy dzien, stąd taka decyzja. Nie śmiem wpływać na Twoją decyzję, ale bedzie mi brakowało Twoich wpisów. Rzadko sie wpisywalam, bo nie chcialam Ci sie tu wcinac, skoro inni nie zostawiali wpisów, a szkoda. U mnie dzisiaj pochmurno, ale zajrze na działke. A jak idą Twoje prace w ogrodku, juz powoli go ogarnełaś? Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. Ania (M.)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz Aniu piszą Ci co ich lubię i tu i na Facebooku, że mam dalej pisać więc pewnie będę ale może rzadziej, bo mam mnóstwo pracy i muszę jakoś ogarnąć wszystko. W ogrodzie jeszcze sporo pracy ale pada, więc na razie nic nie robię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga