piątek, 25 sierpnia 2017

Kolejny dzień

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
25 sierpnia 2017
~~~~~~~  
Dzisiaj robiłam sobie pasemka na włosach. Sprzątałam w kuchni, zrobiłam fajne śniadanko.
 Później pyszny obiadek; kacza nóżka z czarnym makaronem z kałamarnicy i zielonym z bazylią. Surówka mango i 2 truskawki. 
Mój kolega też cukrzyk jak mówię mu, że jem owoce jest przerażony. Mam prawdziwy problem, bo nie lubię praktycznie produktów mlecznych, prawdopodobnie jestem na nie uczulona. Teraz dowiedziałam się, że nie mogę jeść ziaren ze względu na kłopoty z wątrobą. 
Prawdopodobnie jak nic się nie zmieni w poniedziałek jadę do Warszawy. 
Teraz póki, co relaksuję się i dbam o swój wygląd, manicure, pedicure, opalenizna natryskowa itp. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga