czwartek, 22 listopada 2012

Tere, fere nie dam się krzywdzić!!!!

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* * * * *
Poprawiłam sobie humor pierwszy raz w życiu w równie perfidny sposób.
Dawniej nigdy tego nie robiłam, bo mówiłam sobie, że nie będę się zniżać do poziomu oprawcy.
Teraz to zrobiłam i czuję się z tym świetnie.
Nóż z pleców sam mi wyszedł i powędrował do tego, co mi go w nie wbił. Zobaczymy, co z tego wyniknie – może raz na zawsze uwolnię się od mojej jak sądziłam największej przyjaźni.
Ciekawe jak się poczuje, gdy zobaczy, że nie można mnie bezkarnie krzywdzić?
Do tego ani jednego słowa nie skłamałam powiedziałam tylko - całą okrutną prawdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga