czwartek, 8 listopada 2012

Mam pietra!!!

BAJSZA
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* * * * *
Strasznie jestem śpiąca.
Wstałam jednak tak wcześnie, bo bałam się, że zaśpię. Mam dziś umówioną wizytę u dentysty. Dentysta – to nic miłego, więc wiem, że jakbym nie wstała skoro świt – to znalazłabym 2 tyś powodów, żeby jeszcze 5 min pospać i kolejne 5 min aż minąłby czas wizyty. Pewnie zasnę na fotelu tym bardziej, że wzięłam tabletkę na czczo, – bo skoro już idę, to zrobię zaległe badanie krwi.
Tabletkę wzięłam, bo malutka, więc chyba na krew nie wpłynie.
Wymyślam różne sposoby, żeby się nie położyć, ale sen jest coraz silniejszy.
Chyba znów mam cykora
O matko jak sobie pomyślę….
ciarki mnie przechodzą.
Wolałabym tak, mimo, że mam awersję do gęsi. 
                                          Podrzucił: myszak
* * * * *
No udało się znów. Pani doktor wszystko pamiętała z poprzedniej mojej wizyty.
Miałam do usunięcia jeszcze korzeń zęba i zrobiła to naprawdę profesjonalnie.
Zbadała mi pozostałe ząbki i okazuje się, że nie mam żadnych ubytków, czyli jestem cała hepi.
Jeszcze czeka mnie zabieg upiększający i mam spokój na kolejny rok.
Natomiast tąpnęła mnie pielęgniarka, przy badaniu krwi.
Zapytałam ją czy może mi dodatkowo sprawdzić grupę krwi, bo zapomniałam, jaką mam.
Jasne nie ma problemu i co?
35 złoty kazała mi zapłacić. Do tego nie dała mi żadnego pokwitowania.
Ja za te pieniądze to przez 5 dni utrzymuję się z M i psem – niech ją szlag, ale co miałam zrobić musiałam zapłacić. Mogłam powiedzieć, że nie mam pieniędzy, ale czy by mi odpuściła wątpię.
Po powrocie byłam po tym zastrzyku znieczulającym trochę skołowana, mam alergię na niektóre leki często mój organizm dziwnie reaguje. 
Pierwszy raz chyba od 8 lat bolała mnie głowa.
Nawet nie bardzo mogłam leżeć, ale już dziś czuję się świetnie
Wszystko jak ręką odjął.

2 komentarze:

  1. Witaj Bajszo,
    Przyznaję, nie byłam wczoraj u Cibie.
    O 6,30 wyjechałam z domu, wróciłam przed 22,00 miałam wczoraj bardzo ciężki dzień.
    Dzisiaj jestem wcześniej...kiedy do Ciebie piszę, przypuszczam, że już jesteś w domu.
    Strach już dawny odszedł gdzieś daleko.
    Serdecznie pozdrawiam
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fakt - ja najbardziej boję się zastrzyków, później już nic nie czuję - mam już zdrowe wszystkie ząbki jeszcze mam raz przyjść na czyszczenie kamienia z tyłu i wszystko będzie skończone. Fajnie bo nie lubię chodzić do dentysty choć moja pani doktor jest na prawdę profesjonalistką i leczy cudownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga