środa, 29 listopada 2017

Słów mi brak.

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
29 listopada 2017
~~~~~~~~~~~~~
 Byłam u lekarza, nowy diabetolog.
Na wstępie powiedział mi, że nie jestem jego pacjentką.
Nie jestem niczyją pacjentką, bo mam takie szczęście, że z diabetologami, do których chodziłam przychodnia nie podpisywała dalszych kontraktów.
Powiedziałam, że mam niewyrównany od 6 lat cukier, że tabletki mi nie pomagają - zmienił mi jeden lek i wypisał mi ten, który polecił mi kolega.
Wyjaśnił jak brać je.
Dał skierowanie na badanie moczu, nie dał skierowania na badanie krwi. 
Żadnego skierowania do lekarzy specjalistów takich jak okulista, urolog itd.
Bez sprawdzenia EKG czy choćby ciśnienia.
Dał mi nowy gleukometr, jakby to załatwiało problem moich wysokich cukrów.
Zbadałam przy nim miałam 293, gdy zapytałam czy nie powinnam dostać już insuliny, powiedział, że nie.
Czyli na dobrą sprawę nic w leczeniu mnie jak na razie się nie zmieniło.
Dostałam skierowanie na badanie mocznika, glukozy i kreatyniny, na badanie krwi nie, na badanie hemoglobiny glikowanej też nie.
Teraz o 24.00 mam cukier 224.
Dużo za wysokie cukry. 
Rano na czczo miałam 176. teraz po śniadaniu 2 godziny mam 162.
Martwi mnie to jak jestem leczona. Niestety mimo dość nieugiętego mojego stosunku, że trzeba coś zmienić w moim leczeniu nic nie wskórałam. 
Kolejna wizyta, będzie ustalona po 15 grudnia najwcześniej jak będę miała szczęście na koniec stycznia. Zastanawiam się, czy starczy mi tych tabletek, które mi przepisał.
~~~~~~~~
Noga się poprawiła – jest o wiele ładniejsza.
Wynika z tego, że najlepszym lekarstwem jest Tymka nalewka z żyworódki. Ona naprawdę działa cuda. 
Tymek tak się o mnie troszczy, wczoraj też dzwonił, to takie słodkie.
~~~~~~~~
Dzwoniła pani z zaproszeniem na spotkanie związane ze zdrowym trybem życia. 
Jak będzie ładna pogoda, może się wybiorę.
~~~~~~~~
Wczoraj u lekarza spotkałam kolegę z ogólniaka, byłam zaproszona przez innego z tej klasy na ich studniówkę, ja byłam 2 lata od nich młodsza. 
Porozmawialiśmy o dawnych znajomych. 
Powiedział mi, że chodzi do Domu Seniora na różne imprezki. 
Między innymi zapisał się na Tai Chi – sama chętnie bym się zapisała, problem jednak polega na moich chorych na razie stopach i fakcie, że Dom Seniora znajduje się ok 4 km od mojego domu z kiepskim dojazdem środkami komunikacji miejskiej. 
Wymieniliśmy się telefonami zobaczymy, jak wyleczę nogi. 
Wstawię kapustkę z żeberkami, moje dietetyczne jedzenie na następne dni, jest zimno w domu to będzie mnie rozgrzewało.
Hura!!! 
Mam 121 cukier a tabletkę biorę dopiero za 2 godziny do obiadu. 
Chyba po tym soczku z kapusty, wypiłam go pół kubeczka był boski. Przepis na kapustę fantastyczną jakiej jeszcze nie jedliście podam jutro jak będzie gotowa. 
Aguś Ty też o nim pamiętaj, bo kochasz kapustę u mnie.
Śmiało możecie zrobić ją na Święta jest fantastyczna wierzcie mi na słowo. 
Mój aniołek nawet z Dubaju zagląda do mojego bloga. 
Buziaki kochanie. Przyślij jakieś zdjęcia.
Statystyki,liczba wyświetleń wg,krajów
Zjednoczone Emiraty Arabskie   1

Idę zagrzać się pod kołdrą, bo zmarzłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga