środa, 4 czerwca 2014

Politycznie

Gdy odlatują motyle
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie, pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści – jest nie możliwe – objęte prawem autorskim.
Rozdział 54
˜˜*°°*˜˜
W sobotę i niedzielę w Pabianickim Parku hi, hi Wodnym, czyli na MOSiRze, ale nie tylko, jak co roku obchodzone są Dni Pabianic. Jak będzie ładna pogoda warto pójść.
Mam, co prawda sporo jeszcze do zrobienia w domu, ale przecież nie samą pracą człowiek żyje.
Dzwonił kolega z Pomorza mówił, że może zahaczy a nawet że dwa dni wykroi, wahałam się – byłam już umówiona - jednak coś się kićka - nie ma tego złego.
Zawsze jakaś rozrywka przyda się.  
~~~~~~~
Patrzyłam kilka razy na te migawki z Obamą i zauważyłam, że tak poklepuje tylko niektórych.
Nie jest to jego nawykiem, bo nad nawykami się nie panuje a jak się z kobietą witał to jej tak nie poklepywał. Bał się, aby nie uznano „tego” za molestowanie.
To poklepywanie takie kładę rękę żeby sprawdzić „czy mogę”, po czym nasuwam jak „Burka z podwórka”, o co tu chodzi? Chodzi o to by pokazać, kto tu rządzi. Tak naprawdę według mnie jest to reakcja obronna, żeby inni nie odważyli się o nic prosić czy nawet czegokolwiek oczekiwać, czy sugerować.
Dzisiaj już niektórzy mówią ile ten „niby podarowany miliard” tak naprawdę jest wart, jeśli w ogóle zostanie zatwierdzony przez Amerykański Kongres.
Ja mam inne pytanie za taki „wymyślony miliard” – Ile kosztowała ta wizyta prezydentów w Polsce?
Czy gdyby te pieniądze podzielić i dać jakiejś najbiedniejszej grupie społecznej, może mieliby na tydzień utrzymania każdy i takie kobiety jak ta z Pabianic, nie musiałyby wieszać się z biedy.
Niektórzy twierdzą, że WIZYTA ma znaczenie logistyczne, że uświadomi Europie, że to Polacy a nie Niemcy rozwalili komunizm.
Ja pytam, jakie to ma znaczenie czyje działania były ważniejsze, czy inni będą nas bardziej szanować?
Naiwność – szacunek europejski opiera się na wskaźnikach finansowych każdego kraju, na zakresie nowoczesnej myśli technicznej i naukowej itd.
Dla kogo ważne jest, kto rozwalił Komunizm?
Myślę, że tylko dla Putina – swoją drogą radzę poobserwować powitanie Putina z Obamą ciekawe, który, którego będzie mocniej nawalał po plecach?
Popatrz na jego niewerbalną mowę ciała nie tylko teraz ale na tych spotkaniach.
Kwaśniewski mówi, że padły słowa z daleko idącymi konsekwencjami. Ja myślę inaczej - kadencja Obamy kończy się i co z tych obietnic zostanie zrealizowane okaże się.
Smutne jest dla mnie to, że jak Obama powiedział Polacy najwięksi Amerykańscy przyjaciele nie mają wstępu bez wiz do Ameryki. W Polsce chyba inaczej rozumiemy przyjaźń. 
Wiz do Stanów dla Polaków mimo tej ogromnej miłości i tak nie zlikwiduje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga