środa, 9 stycznia 2013

Świat nie wierzy łzom....

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Piszę do ludzi o sercach ze skały
Kilka lat temu wędrowałam samotnie wzdłuż brzegu zatoki w okolicach miejscowości Paliouri w Grecji, gdzie na plaży leżą miliony kamieni.
Każdy z nich jest inny, każdy ma swoją historię.
Czasami przycupnęłam i oglądałam je. 
Brałam do ręki i myślałam sobie, że to są serca przez wieki krzywdzone.
Serca, którym zadano taki ból, że już nie chciały nic czuć i zamieniły się w kamień.
Zdawało mi się, gdy trzymałam niektóre z nich w dłoni, że zaczynały jakby pulsować, chciały przekazać mi swój ból, opowiedzieć swoją historię, bo byłam jedyną żywą istotą, która pochyliła się nad ich losem.
Niektóre z nich w taki sposób zaczarowały mnie, że zabrałam je z Grecji do domu.
Moja rodzina śmiała się, że będę płaciła przez te kamienie nadbagaż, ale nie było siły z niektórymi z nich nie mogłam się rozstać.
Później już w domu godzinami je fotografowałam jakbym chciała obudzić ich uśpioną duszę.
Powstała taka dziwna praca z jednym z nich
 a i pozostałe stanowią część mojej rzeczywistości.
Mają swoje miejsce w moim ogrodzie, część w słoju a część na grządkach między kwiatami.
Kilka z nich leży na wannie, bym pamiętała, że można serce tak zranić, iż stanie się na wieki kamieniem.
Jednak nawet kamień ma swoją duszę i choć milczy dalej czuje i jest żywą częścią naszego świata.
Piszę do milczących kamieni. 
Chciałabym je wziąć w dłoń i przytulić do mojego ciągle pulsującego i gorącego serca, ale one już pozbyły się emocji, została w nich tylko materia, która pozwoli im przetrwać, ale nie pozwoli już się wzruszać – to smutne -  skomercjalizowany świat zabił w nich uczucia.
Kiedyś pewnie wszyscy będziemy tylko kamieniami.
˜”*°°*”˜
Piosenka Świat nie wierzy łzom - Laskowika. wyk. Alibaba
.............
Powiedz, powiedz - jak to jest,
Że na świecie tym.
Jest tak dużo łez
Co dzień wielki deszcz.
Pada wokół nas.
Powiedz - jak to jest?
Że świat płacze cały czas?
Że świat płacze cały czas ...
 Ref:
Świat nie wierzy łzom.
Szkoda naszych łez.
Świat nie wierzy łzom.
Bo za dużo jest ...
Na tym świecie łez.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga