czwartek, 19 lipca 2018

Puste miejsce dla Ciebie

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
19 lipca 2018 r
~~~~~~~~~~~~~
Niestety pada równo, od tej rury, do ciepłej wody skraplają ogromne ilości wody i trzeba uważać, żeby nie złamać nogi na ciągle mokrym korytarzu.
Poszłam po zakupy i wróciłam kompletnie mokra, ale to szczypiorek znowu odmówiłam sobie loda za to zjadłam kopytka z cebulką – pyszne i cukier skoczył mi niebotycznie.
Trzeba było kupić loda, nie byłoby tak źle.
Postanowiłam swoje przemyślenia pisać w pamiętniku papierowym. 
Są sprawy, o których powinnam napisać, ale nie koniecznie do publicznej wiadomości.
Poznaję nowych ludzi i będę tu jeszcze dość długo, ale jakoś nie chce mi się pisać, bo w sumie pewnie nikogo to nie obchodzi jak ktoś tam spędza wakacje.
 
Zatem wrzucę czasami jakieś zdjęcie na Facebooka póki, co i tyle. 
Jak mnie najdzie chęć podzielenia się wrażeniami to znowu coś napiszę.

2 komentarze:

  1. Pisz Basiu, ja wszystko czytam i bardzo lubię Twoje tresci czytać. Buziaki. Ania (Magnolia)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga