wtorek, 12 września 2017

EFT???

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
12 września 2017
~~~~~~~~~~~~~
Wyraźnie czuć zbliżającą się zimę.
Tymek też pisał, że u niego zimno i ma zamiar palić w piecu.
Ja na razie oszczędzam, więc tylko cieplej się ubieram i pociągam nosem.

Tylko patrzeć jak wskoczę w moje polarowe piżamki. 
Przeziębiłam się znowu – jestem taka lekko przetrącona, mam katar i głupie niezbyt miłe sny.
~~~~~~~~~~~~~
Zwykle sny mam piękne i bardzo pogodne.
Ostatnio coś jakby wisiało w powietrzu, śnią mi się jakieś niemiłe głupoty.
Mówi się, że sny płyną z naszej psychiki, myśli, które nas nurtują są u ich podłoża.
Sądzę jeszcze, że są związane z intuicją, która nas ostrzega, gdy wyczuwa niebezpieczeństwo, z którego my często nie zdajemy sobie sprawy.
Gdy czuję się szczęśliwa, mam cudowne wręcz bajkowe sny. 
Czuję się w nich jak królewna wróżek.
O wiele lepiej niż w realu, one powodują, że budzę się radosna i szczęśliwsza - jest to samo napędzające się, koło, które daje mi power do dalszego wręcz młodzieńczego życia.
Smutne i niemiłe sny przygnębiają, powodują, że nie chce się nie tylko wstawać, ale tłumią radość z codziennych drobiazgów. Odbierają chęć życia.
Śnię każdej nocy i prawie każdej nocy pamiętam swoje sny.
Ech…, samotność - wczoraj na obiadek,
Polędwiczki w sosie serowo jarzębinowym, ziemniaczki z koperkiem, fasolka szparagowa, kalafior, mango, 2 marnowane czuszki dla podkręcenia smaku. 

Kto by mi taki pyszny obiad ugotował?
~~~~~~~~~~~~~
Życie to połączenie magii i smaków.
Wszystko ma jakiś cel, nawet ten kamień nawet Ty.
Wszystko jest po coś, truskawki zaś są po to, by mnie czarować. 
Myślę o nich zawsze jak mi smutno.
~~~~~~~~~~~~~
Kolejny obiadek;
kotlety mielone wieprzowe z kurkami, pieczarką brązową i papryką czerwoną + zioła + odrobina wędzonej papryki, 3 ząbki czosnku + 1 cebula.
Sos spod kotletów z odrobiną sera i koperku, tarta marchewka, fasolka żółta i zielona + ziemniaczki tłuczone z koperkiem
Rozmawiałam bardzo długo z Tymonem polecał mi na smutki EFT, muszę poczytać, choć nie mam przekonania do takich metod.
Każdy ma jakieś swoje problemy, ja też takie jest życie. 
Więc może deser bez cukru, lub nietypowa kolacja.
Znowu nie mogę się obudzić. Obłęd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga