czwartek, 26 maja 2016

Truskaweczka dla mam....

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.
26 maja 2016
~~~~~~~
Jadłospis cukrzyka
dbającego o zdrowie, oraz osób odchudzających się.
huuura!!!
Cukier 2 godz. po śniadaniu 120,
czyli gitara.
 Na śniadanie zjadłam resztkę wczorajszego kapuśniaku i resztkę morszczuka wędzonego. 
Resztka ryby - to było 20 g a kapuśniaczku mały kubeczek.
Poszłam po nim dalej spać, bo do późna w nocy oglądałam filmy.
Pogoda kiepska, ale może odważę się pojechać po truskawki.
Już na rynku były przed wczoraj po 6 zł.
Nie wiem czy pisałam.
Uwielbiam truskawki!!!
Gdyby nie cukrzyca o tej porze roku jadłabym tylko je.
Trzeba, zatem się ogarnąć.
Złożyć życzenia wszystkim mamom,
żeby łąki kwitły tylko dla nich i żeby nieustannie miały powody do radości
a zamiast kwiatów może cudne;

Jak wrócę jeszcze coś dopiszę. 
Truskawki kupione niestety o 1 zł droższe niż wczoraj, chyba dlatego, że dzisiaj jest Boże Ciało. 
Sklepy wszystkie pozamykane a na ulicach procesja obok procesji. Nie wiem czy to było elegancko ale musiałam jakiś czas jechać za procesją. 
Dołączyli jeszcze inni rowerowi spacerowicze i zrobiło się śmiesznie.
Dzisiaj na obiadek planuję; 
- 3 różyczki kalafiora, 
- kilka brunatnych pieczarek 
i jajko sadzone.
może jeszcze kilka 
- pomidorków koktajlowych na sałacie.
Pewnie znów będę głodna. 
Może nie zjadłam właśnie 20 dkg truskawek. 
Miłego wypoczynku. 
Pójdę teraz do ogrodu i zrobię porządek z cebulką siedmiolatką a właściwie z jej szczypiorkiem, bo zakwitł. 
Moje dziecko też o mnie pamiętało przysłało mi cudne życzenia z Portugalii, gdzie właśnie wypoczywa z mężem.
Po truskawkach przed tabletką 150 mg/dl.
Obiadek będzie lżejszy i bardzo apetyczny - co Wy na to? 
Super tak nie było od bardzo dawna 95 - 2 godziny po.
~~~~~~~
Kolacja
– kanapeczki to, co tygryski lubią najbardziej.
- Cieniutko pokrojony graham, lekko czerstwy – zrobione grzaneczki,
nie za mocno podpieczone,
-szynka konserwowa,
-ociupina majonezu,
- sałata kędzierzawa jeden listek,
- jedna rzodkiewka,
- 6 pokrojonych w cienkie paseczki papryki,
- po pół oliwki na kanapkę,
- szczypiorek,
- pieprz pomarańczowy.

Zapraszam na kolację i życzę miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga