poniedziałek, 25 czerwca 2012

Perukowiec

BAJSZA

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
Nie wzeszły mi ogórki.
Właściwie wzeszły tylko 4 z jednej odmiany a posadziłam trzy różne odmiany.
Pojechałam dzisiaj do sklepu i kupiłam 2 odmiany ogórków.
Jedną wysiałam już do dużej donicy, drugą jutro wysieję.
Kupiłam też lubczyk, rozmaryn i jeszcze trochę różności.
Widziałam perukowca i zaczarował mnie.
Jasne dziś pojechałam i kupiłam.
Wygląda, na 4/5 letniego – był tani/28 zł – 1m wysokości/, bo przemarzł zimą i ma mało liści, ale właśnie, dlatego mnie oczarował wygląda tak egzotycznie. Ma szalony kształt.
Wygląda jak Błękitna rapsodia, jest po prostu czadowy.
* * * *


Ciągle coś robię, a chwasty rosną jak szalone.. 

Ech…, cukier mi znów skacze a już taki ładny miałam.
Dzisiaj po obiedzie 238 a teraz 86.
Boli mnie mocno biodro – może, dlatego - najbardziej jak leżę, jak pracuję zapominam o bólu.
Idę spać, żałuję, że mój perukowiec nie świeci nocą, bo chciałabym na niego popatrzeć przed snem.

1 komentarz:

  1. Spot on with this write-up, I truly believe that this
    website needs a lot more attention. I'll prolbably be returning to ssee more, thanks for the information!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga