wtorek, 12 czerwca 2012

Mój typ na dzisiejszy mecz z Rosją

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi

http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *

Zastanawiałam się, jakie szanse mamy z Rosjanami?
Nasi chłopcy mogliby gdyby na maxa się zmobilizowali, ale jeszcze jest trener i moje obawy są bardzo duże, bo u Smudy silniejsza od woli sukcesu, zwycięstwa jest jego wyimaginowany autorytet.
Ma być tak jak on chce i nikt mu tu nie będzie rządził.
Jeśli uzna, że jakaś myśl choćby najlepsza nie jest jego tylko „czyjaś” nie pójdzie za głosem intuicji i to nas może zgubić.
Zarówno Lato jak i Smuda, to dla mnie „twardogłowi” i chciałabym się mylić i odszczekać to tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga