sobota, 9 czerwca 2012

Polska gola!!!

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
Wysłałam wczoraj MMSa do córki w trakcie meczu żeby zobaczyła jak kibicujemy i w 10 sekund później Lewandowski strzelił bramkę.
Skoro tak - pomyślałam wyślę jeszcze jednego może będzie 2 bramka – niestety tym razem nie pomogło nam. 
Jej mąż jest Grekiem, więc może szczęście postanowiło nie robić zadrażnień w jej rodzinie.
Ciągle trzymam kciuki za naszych!!!
Jestem przekonana, że stać naszych piłkarzy na jeszcze lepszą grę, a trenera choćby dla tego, jakim”…..został zrobiony” – też stać na porządne prowadzenie zespołu.
Ja barw narodowych nie zmywam.
Jeszcze się przydadzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga