wtorek, 5 czerwca 2012

Nie cierpię lekarzy!!!

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
http://bajszafotokul.blog.onet.pl/  mój blog ze zdjęciami
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
* *
U mnie pada z przerwami.
No to mi smutno, bo do ogrodu chodzę na krótko.
* * *
Byłam dzisiaj u lekarza, stopa nie jest złamana - to dobra wiadomość. 
Druga też dobra – byłam w butach na dość wysokich obcasach, bo stopa mnie nie bolała.
Pan doktor był bardzo ugrzeczniony, zupełnie inaczej zachowywał się niż pierwszy raz.
Ale to koniec dobrych wiadomości – poprosiłam go o jakąś maść, która nadawałaby się dla osoby ze stopą cukrzycową.
Zapisał mi Ketonal – żel.
Chodziło o to, żeby maść nie zwężała naczyń i nie niszczyła nerwów.
Stopa cukrzycowa charakteryzuje się zanikiem krwionośnych naczyń włosowatych i zanikiem końcówek nerwów na skutek niedotlenienia, w wypadku jakichkolwiek uszkodzeń trudno rany wyleczyć i może nastąpić martwica skóry i całej stopy. 
Dlatego byle leku uważam, że nie powinno się stosować na taką stopę.
Nie zdążyłam też tym razem powiedzieć, że jestem alergikiem, że chorowałam bardzo poważnie kiedyś na wrzody żołądka i że miałam astmę oskrzelową a doktor o to nie pytał, za to czytał coś w podręczniku farmakologii.
* * *
Kupiłam zapisany lek, no, bo przecież lekarz zna się lepiej.
W ulotce napisane jest;
Nie brać - piszę skrótami, jeśli pacjent uczulony jest na ketoproen lub którykolwiek ze składników/ja wiem, że jestem uczulona na salicylany, ale nie tylko/.
U pacjenta stwierdza się, lub w przeszłości astmę oskrzelową lub alergię.
U pacjenta stwierdza się czynną chorobę wrzodową żołądka lub dwunastnicy/moja raczej jest podleczona/.
Jeśli występują zaburzenia czynności nerek, serca lub wątroby.
Osoby w podeszłym wieku powinny ostrożnie stosować lek, nie brać w tym czasie innych leków – ja biorę tabletki na cukrzycę.
Nie opalać się, czyli unikać wychodzenia na słońce.
Od tego leku można dostać, rumień, świąd, wyprysk, łagodne przemijające zapalenie skóry, pokrzywkę, wysypkę, nadwrażliwość na światło, wysypkę pęcherzykową,
Plamicę, rumień wielopostaciowy, liszajowate zapalenie skóry, martwicę skóry i zespół Stevensa- Jonsona/ Zespół Stevensa-Johnsona (erythema multiforme major, ang. SJS - Stevens-Johnson Syndrome) - zmianami pierwotnymi są nietrwałe pęcherze pojawiające się na błonach śluzowych, głównie jamy ustnej i narządów płciowych. Pęcherze pękając tworzą bolesne nadżerki, które utrudniają odżywianie się. Chorobie towarzyszą niespecyficzne objawy ogólne takie jak gorączka, bóle stawowe/. 
Czyli, będzie powodować bóle, przeciw którym jest stosowany. 
Bardzo rzadko występują natomiast, ciężkie reakcje alergiczne –takie jak obrzęk naczynioworuchowy, napady astmy. 
Ciężkie kontaktowe zapalenie skóry, długotrwałą reakcję fotoalergiczną, obejmującą całą powierzchnię skóry, pogorszenie przewlekłej niewydolności nerek/mogą spowodować śródmiąższowe zapalenie nerek.
 Bardzo przepraszam wszystkich, ale chciałabym uświadomić tym wszystkim, którzy idą do lekarza i bez zastanowienia przyjmują zapisane leki. 
W końcu idą do specjalisty.
DLATEGO NIE CIERPIĘ CHODZIĆ DO LEKARZY!!!
Wydałam sorry za porównanie na to g…. 16 zł.
Raz posmarowałam, żeby sprawdzić czy łagodzi ból – wręcz przeciwnie, dopiero zaczęło mnie znów boleć.
* * *
Najgorsze jest to, że już przed użyciem tego leku miałam silne zaczerwienienie prawego oka, nie wiem czy coś mi wpadło czy coś się zrobiło na powiece, czy od kompa ale białko oka mam czerwone. 
Makabra, co ja tu dzisiaj wypisuję.
Kupiłam za 20 zł krople do oka prosiłam o takie, które skutecznie likwidują czerwone żyłki.
Niestety, oko po zakropleniu wygląda jak wyglądało a ja jestem lżejsza o 36 zł i czy człowieka szlag nie może trafić?
Sprawdzę cukier, bo chyba znów mi podskoczył i idę spać mam lekarzy „w grubszej nodze”
Na szczęście cukier jest w normie.
Zrobiłam pyszny bigosik na święta a jutro kupię sobie lody za tę kasę na leki miałabym 3 paczki dużych lodów bakaliowych i nawet jakbym nimi wysmarowała stopę i zlizywała wolniutko z Szabajem na spółkę, to na pewno stopa bolałaby mnie mniej niż po tym leku.
Nie kupujcie takich paskudztw!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga