poniedziałek, 17 stycznia 2022

Pracowita noc

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

17 stycznia 2022

 „non omnis moriar”- Horacy

O rany miałam dzisiaj ciężką noc i to nie z powodu piwa, z którego udało mi się przez cały dzień wypić ¼ puszki, oczywiście ciągle tej samej.

 

Chciałam sprawdzić stan konta, bo drogo zapłaciłam za leki i zablokowało mi się konto.

Na szczęście pokombinowałam i udało mi się je odblokować, ale spociłam się przy tym jak mysz pod miotłą.

Wiedziałam, że nie zasnę, bo to były takie emocje, że jeszcze mi ciarki po plecach chodzą.

 

Skoro nie zasnę zdecydowałam, że posieję paprykę. Dowiedziałam się z filmu Kasi In, że papryka może wschodzić nawet 3 tygodnie, zatem zdecydowałam się to robić dzisiejszej nocy.

Posiałam 6 rodzajów papryki;

17.01.2022

1 Papryka słodka ZULU wczesna ciemne owoce

2 Papryka słodka czerwona WIKA

3 Papryka słodka fioletowa ODA

4 Papryka słodka SAKURA PYSZNA I AROMATYCZNA

5 PAPRYKA mieszanka odmian kolorowa

6 Papryka słodka SWEET CHOCOLATE

I jeszcze jarmuż

7 Jarmuż SCARLET szkarłatno-fioletowy nasion.

11.01 2022

Wysiałam już;

1. ARONIA CZARNOOWOCOWA na przetwory nalewki – 3 ziarenka wykiełkowały.

2. Borówka CZARNA JAGODA roślina owocowa - 2 nasionka wykiełkowały.

3. PITAJA CZERWONA jadalne owoce SMOCZY OWOC 1 nasionko wykiełkowało, bardzo bym chciała ją mieć w doniczkach.

4. Poziomka BARON SOLEMACHER b. duże owoce na razie nic nie wykiełkowało.

5. SZPINAK MALABARSKI pnący jadalny i ozdobny – jeszcze nie kiełkuje.

6. Sałata LOLLO BIONDA jasnozielona – już zaczyna wschodzić.

7. Sałata LOLLO ROSSA czerwona ta jeszcze nie wschodzi.

8. Sałata dębolistna zielona SALAD BOWL – ta oszalała jest z 50 maleńkich roślinek

9. Sałata krucha KWIRYNA b. smaczna duża – wschodzi 7 roślinek

10. Truskawka zwisająca TEMPTATION jeszcze nic nie wzeszło.

11. ŻURAWINA WIELKOOWOCOWA bylina – 2 roślinki wzeszły.

12. Sałata szparagowa łodygowa Plantico nic nie wzeszło.

13. KOPER_SPRINTER_MOCNO KRZEWIĄCY, DO MROŻENIA - nic na razie.

14. PEPINO SOCZYSTY OWOC O SMAKU MANGO - nic na razie.

15. POZIOMKA RUGIA-NAJSŁODSZA, NAJWIĘKSZE OWOCE - nic na razie.

16. BORÓWKA BRUSZNICA czerwona bylina 3 roślinki wzeszły.

17. PAPAJA HONEYDEW lecznicze smaczne owoce 1 roślinka wzeszła.

18. Pietruszka naciowa kędzierzawa MOSS CURLED - nic na razie.

Te nasionka, wysiewałam rzutowo.

Papryki zaś po 2 lub 3 nasionka w wielodoniczkę.

Mam jeszcze ok 16 torebek z nasionami do wysiania w tym tygodniu.

 


To na razie tyle z nasion + pomidory 7 odmian lub nawet więcej w lutym.

Zobaczymy, co wzejdzie.

Jeśli nie wszystko zamierzam dokupić gotowe sadzonki.

Niestety gotowe sadzonki są drogie, więc dlatego sieję z nasion, co się da.

Postanowiłam sobie w tym miesiącu nic nie kupować. 

Czekam na rachunek za prąd.

Oby mnie nie powalił bardziej niż to piwo.

Mam genialny pomysł ma truskawki, ale poczekam na rachunek za prąd i na to jakie mi truskawki wzejdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga