piątek, 14 stycznia 2022

Bujaj się Fela

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

13 stycznia 2022

 „non omnis moriar”- Horacy

Truskawki rosną


Chwila wspomnień

Osobiście poznałam Bogusława Meca w 1966 roku w Tomaszowie Mazowieckim na obozie sportowym dla absolwentów 4 kl. L.P.

Ja byłam tam przypadkowo z ciotką, która była kierownikiem tego obozu.

Byłam 2 lata młodsza od uczestników obozu.

Chodziłam często na boisko sportowe tamtejszego liceum porzucać sobie piłką do kosza.

Koszykówka, oprócz gimnastyki, lekkiej atletyki, jazdy na nartach i rowerze była moją sportową pasją.

Kiedyś przyszedł tam Bogusław, który jeszcze nie był tak znany i zapytał mnie czy może ze mną porzucać piłką do kosza.

Oczywiście zgodziłam się.

Opowiadał mi wtedy, że ma swój zespół muzyczny, który jak chyba dobrze pamiętam nazywał się KOTY.

Narysował mi wtedy w podziękowaniu za użyczenie piłki koszowej 4 koty i podpisał się pod tym rysunkiem, mówiąc „kiedyś będę sławny”.

Rysunek niestety chyba się zawieruszył, może nawet jest gdzieś w szafce domu, w którym wtedy mieszkałam, niestety nie mam do tego domu już dostępu.

Na boisko porzucać do kosza przychodził kilka razy i zawsze wtedy rozmawialiśmy o malarstwie i muzyce, które były również moją pasją.

Śledziłam jego karierę, jednak o niektórych rzeczach związanych z jego chorobą dowiedziałam się dopiero teraz. Wiedziałam, że chorował i że umarł. Niestety nasze Tomaszowskie kontakty nie przetrwały próby czasu a i ja wtedy o nie, nie zabiegałam.

Polecam odcinek o jego życiu jak ktoś go pamięta. 

Oglądam kolejny film i normalnie zirytowałam się. 

Właściwie zirytowali mnie p. Katarzyna Szewczyk i p. Grzegorz Kusz w filmie, „Kto naprawdę rządzi ŚWIATEM?”

~~~~~~~~~~~~~~~

I co dalej, jeśli nie pozwolimy sobą manipulować to, co będziemy robić?

Alternatywa?, – Tworzę świat wokół siebie nastawiony na samowystarczalność? Ja to robię.

Wiem, że to jest utopia, ale co mogę innego zrobić?

Wczoraj miałam odebrać z apteki leki/jestem cukrzykiem/. 

Wcześniej umówiłam się telefonicznie z panią farmaceutką. 

Wzięłam taksówkę i pojechałam.

Okazało się, że w aptece siadł Internet, nie tylko nie mogę odebrać leków, które nota bene zdrożały o 200% rachunek na 4 miesięczny zapas to 1045 zł, czyli 2/3 mojej emerytury. 

Wszystkie lepsze insuliny nie są już refundowane.

Siada Internet i koniec wszystkiego, nie zapłacisz, nie kupisz. 

Cyber atak nas wykończy.

Jak się bronię przed tym, co się dzieje?

Sama założyłam hodowlę ziół, warzyw, – czego się da w doniczkach.




A i na złe moce też jest sposób.

Nie mam wnuków, więc nie muszę martwić się o daleką przyszłość.

Moja kreatywność ma zagwarantować przetrwanie tylko mnie, bez poddania się manipulacji na kilka najbliższych lat, które mi zostały a inni?

No cóż to już ich problem. 

Przypomnę tylko, czym skończył się zryw Solidarnościowy.

Żadna rewolucja już niczego nie zmieni.

Zatem co? 

Zażartuję „Byle do wiosny”.

W każdym razie zapas leków już mam odebrałam dzisiaj.

No nie miałam sobie odpuścić, ale jak można spokojnie to oglądać, dostałam linka od koleżanki, więc chciałam to obejrzeć.

~~~~~~~~~~~~~~

Panie redaktorze pan nie wie, czym jest manipulacja, czy sądzi pan, że my, też nie wiemy i chce pan nas uświadomić?

Załamujecie mnie kochani, to tłumaczenie dla mnie jest żałosne.

Melonik, sztuczki, ludzie, czy wy do szkół nie chodziliście?

Sorry pani ma nas za głupków a Ci „ONI” to ci, którzy wiedzą, czyli są mądrzy i nam tylko kit w buty wciskają a my się na wszystko godzimy.

Proszę o konkrety, co PANI ROBI, żeby nie uchodzić za głupka? „Budzenie nas” powiedzmy na tym etapie jest bez sensu, bo nawet chłop w gumofilcach widzi, co się dzieje i rozumie to – tylko, co on ma zrobić, żeby to zmienić????

 KONKRETY???

Kochani takie pitolenie niczego nie zmieni.

Panie Kusz, czy pan swojej miny nie widzi???

„Mhm do klatek, co masz na myśli?”

Chryste ogarnijcie się i nie mierzcie nas swoją miarą „cyfrowa klatka”??? Ja jestem po 70 tce i wiem, co to znaczy.

W mojej szkole komputerem był trzepak.

Zastanawiam się, dla kogo jest ten podcast, chyba tylko dla was, żebyście się w ten beznadziejny sposób wypromowali i realizowali.

Proszę niech każdy z oglądających napisze, czy macie świadomość, że WŁADZA nami manipuluje???

Czy dopiero tutaj dowiedzieliście się, że tak jest???

I czy nie sądzicie, że takie biadolenie jest kreatywne, wręcz przeciwnie dołuje ludzi nie pokazując konkretnego wyjścia. 

Przeraża mnie to, że ludzie w komentarzach zachowują się jakby faktycznie byli głupkami.

„MARIO

7 miesięcy temu

Przyłączam się!

W ostatnim czasie zorientowałem się, że wszyscy moi znajomi to właśnie te 95% ludzi, którzy nic nie kumają.

Nie chcą mnie słuchać, bo mówię o rzeczach niemiłych, albo mówią, że mi odwaliło.

Grzegorz Kusz

7 miesięcy temu

DZIĘKUJEMY ZA TEN ODWAŻNY MATERIAŁ. DZIĘKUJEMY.

Mag Weg Piat

4 miesiące temu

Ludzie żyją w jakiejś hipnozie , nie chcą czytać , sprawdzać , dociekać = masakra umysłowa

damiannos1098

7 miesięcy temu

Fajnie że uświadamiacie owce które ślepo idą na rzeź. Jak najwięcej takich filmów otwierających ludziom oczy👀

Grzegorz

7 miesięcy temu

Ostatnio czytałem wywiad z przedsiębiorcą, który widząc wygraną innego przedsiębiorcy z policją i sanepodem w sądzie, powiedział: "Gdybym wiedział, że tak to się będzie kończyć to bym się wcześniej otworzył". Mam nadzieję, że przy nast.fali będą odważniejsi

Shadow Comic

7 miesięcy temu

''Prawda jest jak poezja.

Większość ludzi nienawidzi poezji ''

Mark Twain

Teresa Stępień

7 miesięcy temu

Jak najwięcej na ten temat trzeba mówić żeby dotrzeć do jak największej grupy ludzi. Wspaniały wykład ! Dziękuję !

Iru Iru

7 miesięcy temu

Trzeba więcej takich rozmów.Wiecej kanałów. Szerzyć upowszechniać.

Teresa Majkowska

7 miesięcy temu

Bardzo dziękuję za mądry i pouczający wywiad, aby na jak najwięcej ludzi zaczęła uruchomić prawidłowe myślenie.Pozdrawiam serdecznie.

Jerzy Bydgoszcz

4 miesiące temu

Pani Kasiu daję głowę, że 75 procent Polaków nie wie, o czym pani mówi, a w tym dla 30 procent jest pani płaskoziemcem. 25 procent podobnie jak pani ubolewa nad tym, co się dzieje i tym, co nasz rząd wyczynia z naszą wolnością nie tylko ekonomiczną

Katarzyna Kwiatkowska

7 miesięcy temu

Jest nas wielu, to może powinniśmy stworzyć jakąś wspólną platformę wymiany informacji? Ja też się czuję osamotniona wśród covidian.

Michał Klonek

7 miesięcy temu

Zawsze czekam na nagranie z Kasią i nigdy się jeszcze nie zawiodłem! Dzięki Grzegorz! Dzięki Kasiu! super rozmowa na ważne tematy

Lina S.

7 miesięcy temu

Dziękuje Wam , dziękuje pani Kasiu , super !!!😍🥰😘

Radek Kubas

6 miesięcy temu

P. Kasia jak zwykle trafja w 10. Zgadzam sie Co do joty. Inteligencja i wysoki poziom merytoryczny sprawia ze wasze filmik warto ogladac. Dziekuje Wam.

pit 932280

7 miesięcy temu

Cudowna kobieta. Dobrze że są tacy ludzie jak Wy. Dzięki Wam mamy jeszcze nadzieję.

Zofia Gil

7 miesięcy temu

Jestesmy kreatorami,a wiec kreujmy swoje piekne zycie....Dziekuje za wartosciowa rozmowe i serdecznie pozdrawiam⚘⚘

Magdalena Napieralska

7 miesięcy temu

Dziękuję Państwu za merytoryczną rozmowę. Udostępnione. Dobrze , że jesteście - nie ustajemy!

Dbajmy o SIEBIE! O zdrowie psychiczne i fizyczne😍

Joanna Majewska

2 miesiące temu

Wreszcie ktoś mówi o "tych" sprawach jasno i przejrzyście. Dziękuję Karolinie , która podesłała mi link do Was. Dziękuję Grzegorz i Kasiu

jacek flis

7 miesięcy temu

Dobrze, że ktoś otwiera oczy ludziom. Kawał dobrego odcinka.

Teresa Azarkiewicz

7 miesięcy temu

A ludzie nic nie widzą. Skoro się da to dlaczego tego nie zrobić-stać nas na to! Tak robią ci szaleńcy! Mają tyle pieniędzy że już sa bardzo znudzeni takim stanem rzeczy. Zaczęli się bawić śmiercią, głodem.,cierpieniem itd.są coraz bardziej  bezwzględni. Nie przebierają w środkach! Ludzie mają całkowicie wyłączone logiczne myślenie i masa ludzi ma gen niewolnika.

aa bb

7 miesięcy temu

Dzięki za ten film👍💪 Mocno, prawdziwie, na temat. Pozdrawiam😊”

Itd. masakra. 

Może oni mają rację, aż mi się wierzyć nie chce. 

Mój kolega z Australii mówił o tym już kilka lat wstecz.

O tym, że możni tego świata chcą zrobić z ludzkości globalną wioskę, w której będą pracować na nich „maluczcy”, czyli MY.

W komentarzach mówią upowszechniać tę „mądrą wiedzę” 

TYLKO PYTAM SIĘ, CO TO ZMIENI???

Przecież wielu z nas widzi, co się dzieje.

Tu potrzebny jest szeroko zakrojony plan na zmianę zaistniałej sytuacji.

 Żeby p. Szewczyk wygrać z mądrymi trzeba być mądrzejszym, - PROSTE? 

Zatem jutro od rana sieję swoje pomidorki koktajlowe i inne warzywa i „Bujaj się Fela”.



Sama się wyżywię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga