wtorek, 28 stycznia 2020

Pachnie wiosną

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie za zgodą autora.
„non omnis moriar”- Horacy
~~~~~~~~~~~~~~
28 stycznia 2020 r
Super jest jak się w obcym domu w lesie mieszka się z mężczyzną.
Czuję się bezpiecznie i radośnie.
Piotr jest niebywałym śmieszkiem, potrafi z każdej sytuacji zrobić hartcorową komedię.
W przeciwieństwie do innych moich znajomych nie pije i nie pali, chodzi na siłownię i jest zdrowy.
W każdym razie na nic nie narzeka, co prawda jest 6 lat młodszy ode mnie i to zapewne procentuje.
Winko, które kupiłam do bigosu pijemy 2 tydzień po lampce i dopiero się kończy.
Dzisiaj znowu dostałam śniadanko do łóżka.
On ma niesamowitą potrzebę sprawiania innym różnych radości widać, że to go zwyczajnie cieszy.
Ja zaś pewnie nie powinnam być aż tak rozpieszczana, bo od wakacji sporo schudłam i byłoby dobrze przynajmniej taką wagę utrzymać na dłużej. 
Jednak jest to słodkie, że ktoś stara się – dba o mnie.
Już o tym pisałam - kawa zrobiona przez kogoś smakuje o wiele bardziej.
Znamy się od zawsze, jest znajomym moich znajomych, których domem się opiekuję.
Wcześniej był w związku i dlatego spotykaliśmy się sporadycznie na imieninach czy imprezach naszych znajomych jak ja byłam w domu i byłam na imprezkę zaproszona.
Dzisiaj niestety już musiał wrócić do Łodzi, bo jakieś kłopoty w firmie zaczęły się piętrzyć.
Było jednak super, teraz widzę jak ciężko byłoby mi tu samej cały czas siedzieć.
Jutro ma wpaść córka właścicieli chałupy i przywieźć karmę dla psa, bo się kończy.
Oni tu mają sporo kwiatów w domu i ciągle boję się, że może za często je podlewam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga