piątek, 24 stycznia 2020

Kreatywność dziecięcych zabaw

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie za zgodą autora.
„non omnis moriar”- Horacy
~~~~~~~~~~~~~~
24 stycznia 2020 r
Taka cisza, że aż w głowie mi szumi.
Las jest dziwnie cichy, codziennie wychodzę na spacer z Allbi i on czasem szczeknie, ale nie widać ptaszków, jakby gdzieś odleciały. 
Podejrzewam, że są w mieście, bo tam ludzie je dokarmiają.
Wczoraj byłam sama na spacerze, bez psa, bo nie chciał iść, czasem jest grymaśny a ja go nie zmuszam.
Z kolei jak jadę rowerem, to go nie zabieram, więc nie chcę byśmy się od siebie uzależniali. 
Zatem wyszłam bez psa i spotkałam sarny na polu.
❤ 
Zastanawiam się czy mój kolega przyjedzie na weekend.
 Dzwonił, że bardzo chce, ale ma jakieś problemy w firmie.
Ciągle jeszcze prowadzi własną firmę i może mieć problem, ale w sobotę wieczorem obiecał przyjechać na bank.
❤ 
W przyszłym tygodniu muszę pojechać do lekarza, bo kończą mi się leki.
Kurczątko nie wiem jak teraz jest z tymi receptami.
Czy muszę mieć jakąś aplikację, czy tylko wystarczy mi telefon?
Chciałam nawet wgrać, ale trzeba przez konto bankowe wejść to mi się nie podoba.
Muszę chyba kogoś zapytać, co mam zrobić, bo jak już się z tego lasu wybiorę, to nie chciałabym drugi raz jeździć do lekarza.
❤ 
Przy ostatniej wizycie mojego kolegi, obiecaliśmy sobie zrobić indywidualną grę planszową.
Problem dla mnie polega na tym, że trzeba w dowcipny sposób wymyślić 34 zabawne polecenia, które będzie można wykorzystać do wspólnej zabawy.
Trzeba być kreatywnym i uważać, żeby zbytnio nie prowokować, bo wiadomo najważniejszy jest „dobry smak” i subtelność szczególnie jak chodzi o zachowania kobiety. 
Gra ma ten plus, że zadania z czasem można zmieniać. 
❤ 
Obiecałam zająć się stroną graficzną. 
Nie jest to żadne cudo, ale grać się da.
Natomiast zadania to dopiero jest zabawa.
Jest 68 pól, każde z nas ma wymyślić 34 zadania. 
Mamy pełną dowolność nie ma ograniczeń. 
Trzeba tylko myśleć o tym, by samemu móc wykonać każde zadanie i nie umrzeć ze śmiechu.
❤ 
1.         Np. 5 min masażu lewej stopy.
   2.        Np. 5 min masażu prawej stopy.
3.         Masaż tego miejsca, które jest kompletnie niedostępne dla mnie, tj. pod łopatką od środka/łopatki/ 5 cm w kierunku kręgosłupa. 
Czuję od lat, że jest mi tam potrzebny masaż kciukiem, ale sama nie daję rady tam sięgnąć.
No ok. masaż a co jeszcze?
4.         Turlanie się po dywanie 6 razy do przodu i tyle samo do tyłu Aldii, będzie się turlał z nami i to dopiero będzie checa
On w takich razach jest bardzo aktywny.
5.         Opowiedz o mi swoim najskrytszym pragnieniu – no to jest trochę niebezpieczne, ale ok.
6.         Śniadanie do łóżka – ok. wolę dostawać tak jak ostatnio bez gry, ale to może nie trwać wiecznie więc można je/śniadanie/ ew. wygrać.
No i na teraz moja kreatywność się wyczerpała, to wcale nie jest takie proste.
Ok. sądziłam, że mam więcej pomysłów.
7.         Użyj 10 wyrazów/sformułowań/, które w Twoim odczuciu zapewniają udany związek. 
Może Wy mace jakieś pomysły? 
8. 10 Pompek nie napiszę, bo sama ich nie dam rady zrobić no dobrze spróbuję.
 Zostało jeszcze 27 rany boskie, co ja wymyślę?
       9.   Mam namaluj konia. He, he już to widzę.
Ja namaluję.
10.     Wymień 15 wyrazów na „b”
11.      Opowiedz mi o planecie, na której ostatnio byłeś w wyobraźni i chciałbyś mnie tam zabrać.
O rany jeszcze 23 nie dam rady.
12.      Kto dłużej wytrzyma z nogami podwiniętymi do tyłu w leżeniu na plecach/leżenie rozkroczne/
13.      Wymień 15 wyrazów na „c”
14.     Powiedz z pamięci fragment jakiegoś wiersza.
15.      Kto zrobi stanie na głowie?
16.      Wymień 15 wyrazów na „a”
17.      Zjedz jabłko, albo inne witaminy.
18.      Zaśpiewaj śmieszną piosenkę/fragment/
 19.         Napisz wiersz z minimum 5 ciu wersów.
Z tymi wyrazami na litery jest dobrze to załatwia sprawę. 
Na wykonanie polecenia jest ok. 5 minut.
Za nie wykonanie polecenia - cofasz się o 4 pola i te pola są dla Ciebie martwe 2 raz nie dostajesz na nich poleceń.
Kto wygra całą grę może sobie zażyczyć w miarę przyzwoitości, co zechce w maksymalnym czasie 5 min, chyba, że przegrana osoba zgodzi się na dłużej.
No ok. mamy się, w co bawić, może on będzie miał ciekawsze zadania.
Nigdy takich gier nie robiłam to jego pomysł.
❤ 
Przywiozłam bigos z domu, troszkę go podrasuję, będą 2 obiady. 
Muszę do niego dodać czarnuszkę. 
Jest super Piotr przyjechał już na obiad w
sobotę.
Przywiózł super pizzę z krabem i krewetkami 
i suhi.
Nigdy wcześniej takich smakołyków nie jadłam.

  Cały czas jest super Piotr zostaje jeszcze w poniedziałek a może nawet i we wtorek. 
Gramy w naszą grę i jest przy tym mnóstwo śmiechu. Najzabawniejsze było turlanie w wykonaniu Piotra. 
On ma 192 cm i nigdzie na podłodze nie mieścił się bez podkurczenia nóg. Do tego psy się na niego rzucały i było normalnie hartkorowo. 
Malujemy razem, chodzimy na spacery i bez przerwy się śmiejemy z nikim nigdy w życiu tyle się nie śmiałam.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga