czwartek, 8 stycznia 2015

Wystarczy popatrzeć?

Gdy odlatują motyle
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie, pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści – jest nie możliwe – objęte prawem autorskim.
Rozdział 102
˜˜*°°*˜˜
Samotność jest boska, gdy chce się pomarzyć.
Uwielbiam czytać fajne romantycznie - przygodowe książki, identyfikować się z bohaterami i marzyć.
Uwielbiam też romantyczne filmy – dzięki Jolci obejrzałam przed chwilą „Razem czy osobno?” i też się rozmarzyłam, straciłam kontakt z rzeczywistością.
Gdybym nie była sama, nie mogłabym tak się zatracić w akcji – a tak nikt mi nie przeszkadza i jest super.
Świat rzeczywisty jest, jaki jest, więc choć marzenia mnie uskrzydlają.
~~~~~~~
Wcześniej rozmawiałam z Jasieńkiem on jest bardzo fajny, lubię z nim rozmawiać, gadaliśmy z godzinę, jak nie lepiej przez telefon.
Szkoda, że tak daleko od siebie mieszkamy, ale lubimy się i to jest ważne.
Jestem dziś na total rozmarzona - cukier mi skoczył na ponad 200, usmażyłam kilka racuszków, teraz patrzę na nie i czekam aż cukier mi spadnie, a z odchudzania znów nici.
~~~~~~~
Na tym weselu było tyle pysznych potraw.
Myślę o tym, żeby drastyczne ograniczyć jedzenie, ale na samą myśl staję się głodna.
Nie wiem jak to możliwe, żeby wpaść w anoreksję, musiałabym chyba najpierw zrezygnować z Internetu, bo tam tyle pysznych rzeczy czai się na zdjęciach, żeby tak można było zaspokoić smaki samym tylko patrzeniem.
Powiedz czego byś nie spróbował?
 ~~~~~~~
Lekarz mi mówi, że powinnam brać tabletki na niedoczynność tarczycy, hi, hi bo za spokojna jestem.
T a b l e t k i znów chemia starczy tej na cukrzycę.
Kupiłam Spirulinę – ma w sobie między innymi algi błękitne, więc może wyreguluje mi tarczycę jak nie - będę musiała przenieść się nad morze.
Niedoczynność ponoć powoduje tendencje do tycia.
Nie jestem gruba, ale mam nadwagę i to mnie dobija. 
Chciałabym ważyć powiedzmy 10 kg mniej byłabym wtedy super laska.
Tak czy inaczej w tym miesiącu powinnam się odchudzać, nie wiem, który to już raz, ale spróbuję.
Jak tylko myślę o tym, to choćby kanapkę z masłem bym zjadła.
~~~~~~~
Byłam wczoraj u znajomego mojej koleżanki - z nią, bo on nie umie podłączyć drukarki.
No i sprawdziłam - odłączył kabel od zasilacza i drukarka nie jest pod prądem.
Powiedziałam mu, że musi kupić lub znaleźć kabel i podłączyć przez zasilacz, mam nadzieję, że da radę.
W sumie dziwnie się zachowywał, jakby go to wcale nie obchodziło albo….jakby wiedział, czemu nie działa - i rżnął głupa. 
Tak, czy siak zrobiłam, o co prosili, wypiłam kawę i jakiegoś drinka, źle się po nim poczułam, bo był na pepsi, nie powinnam była w ogóle pić, bo tam jest za dużo cukru, ale trudno.
 W drodze powrotnej jakoś mi przeszło.
Mam to z głowy.
Przez jakiś czas dadzą mi spokój. Ja chyba domyślam się, o co chodzi, ale wolę udawać, że nie wiem i niech tak zostanie.  

8 komentarzy:

  1. Mniam, mniam , zwłaszcza ten z borówkami,

    OdpowiedzUsuń
  2. Can I melt some plastic sticks (like camping stakes for
    a tent) and apply over a crack in a polyethelene kayak?
    Or, maybe melt PVC pipe? Zero. Get a proper repair kit which is designed
    for the job. You will never get some good randomly-chosen bits of plastic material
    to adhere, even if they had been of the same type as the kayak

    OdpowiedzUsuń
  3. I swam in a kayak, but it wasn't broken. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  4. Whats your favourite fact show. I love pawn shop
    shows? I love cooking contest displays. Chopped, Iron Chef American, The Great British Baking Present and so on.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love cooking contest displays. Chopped, Iron Chef American, I really like nature films, also historical. A quiet evening

    OdpowiedzUsuń
  6. What powers do witches have? They are able to seduce males to an early on death.
    They are able to seduce males to an early death.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. in the Amazon tribes, shamans cast a curse on a man and he dies. We know the curses of people who left and after their death harm the living. Greetings :)

      Usuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga