sobota, 10 stycznia 2015

Optymizm w tabletce

Gdy odlatują motyle
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
Ściąganie, pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści – jest nie możliwe – objęte prawem autorskim.
Rozdział 103
˜˜*°°*˜˜
 Ciekawe według mnie bardzo mądre spojrzenie na życie znalazłam w necie;
~~~~~~~
                      Nigdy w ten sposób nie myślimy.
W banku akurat za dużo pieniędzy nie mam, ale w portfelu tyle, że tydzień za nie przeżyję.
Rodzice moi dawno umarli, ale mam świadomość, że póki żyli kochali mnie.
Przed dwoma laty liczba ludzi na Ziemi przekroczyła 6,5 miliarda mogę przypuszczać, że minimum 30% nigdy nie wyjechała dalej niż 50 km od miejsca zamieszkania.
W Chinach, najludniejszym państwie, mieszka dzisiaj ponad 1,3 miliarda osób i nie wolno im mieć więcej niż jednego dziecka.
Indie mają o około 200 milionów mieszkańców mniej niż Chiny, ale za to 2,3 razy więcej niż wszystkie kraje Unii Europejskiej i panuje tam okropna bieda.
Pod względem liczby ludności Polska jest na 32. miejscu (ok. 38,5 miliona), ale przecież na dzień dzisiejszy nie wszyscy mieszkają w Polsce, bo nie dla wszystkich jest tu praca.
~~~~~~~
Ostatnio wkurza mnie parę rzeczy.
1.  ludzie narzekają na bełkot w telewizji na to, że tak czy inaczej komentuje się wydarzenia jakby po prostu nie można było wywalić telewizora, nie płacić abonamentu a zaoszczędzone pieniądze wysłać głodnym.
2.  Czy nie więcej byłoby z tego pożytku?
3.  Ludzie są dla siebie nie życzliwi i jeden drugiego próbuje wykiwać.
 Ja rozumiem, że na wszystko trzeba mieć podstemplowane pisma z pieczątką i nr. sygnatury, ale jak 4 miesiąc przystają mi fakturę za Internet, z którego zrezygnowałam we wrześniu, nie przedłużając umowy/napisałam rozwiązanie umowy/na miesiąc przed jej zakończeniem - to jestem zła i tyle.
Mam wszystkie pisma z pieczątkami itd. A faktury dalej przychodzą, mimo, że z Internetu od 4 miesięcy korzystam w innej firmie.
Hmm. Nie będę już dłużej płacić, ale nie wiem jak to się skończy napisałam do firmy, która mnie napastuje fakturami do zapłaty i czekam na odpowiedź.
~~~~~~~
Życie mogłoby być prostsze nie tylko dla mnie, ale i dla tych poważnie chorych, biednych, prześladowanych, gdyby ludzie chcieli być wobec siebie przynajmniej życzliwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga