piątek, 17 kwietnia 2020

Co to za ściema

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie za zgodą autora
„non omnis moriar”- Horacy
~~~~~~~~~~~~~~
16 - 17 kwietnia 2020 r
  
 Nie cierpię polityków i ich niecnych gierek. 
Zawsze trzymałam się od nich z daleka.
„W czasie wypraw spotkaliśmy 15-letnią dziewczynkę z Tajlandii, którą alfonsi zmusili do zjedzenia psich odchodów, by zniszczyć jej poczucie własnej wartości.
Zgnębione i przerażone dziecko nie ma już nadziei na ucieczkę, więc często nie trzeba już używać siły, by je kontrolować.
Taka dziewczynka może uśmiechać się do przechodniów i próbować wciągnąć ich do burdelu”.
Źródło: Marcelo Wesfreid, Raj utraconych zmysłów, „L’Express”, tłum. „Forum”, 16 sierpnia 2010

Zastanówcie się może znajdziecie analogię z obecną sytuacją w naszym kraju. Oglądajcie to koniecznie na jak największym ekranie.
 Przyjrzyjcie się uważnie naszym politykom patrzcie na ich usta i dźwięki, które w tej wypowiedzi słyszycie
Pod konferencją prasową Premiera i Ministra Zdrowia  16. 04. 2020 r. napisałam komentarz
„Co to za ściema jest - popatrzcie na usta obu odpowiadających oni mówią coś zupełnie innego. Głos jest podłożony pod inny obraz, czyli cała KONFERENCJA JEST ZMONTOWANA.
Oni robią nas w BAMBUKO".
Zainspirował mnie Krzysztof Jackowski, gdy powiedział, „że patrzy na oczy ministra zdrowia w czasie jego wypowiedzi”. Chciałam zobaczyć zgodność wypowiadanych słów naszych przywódców z niewerbalnymi gestami i wzrokiem.
Zwróciłam uwagę też na usta i okazuje się, że te wypowiedzi są montowane, co innego pokazuje obraz a co innego przekazuje głos.
Znam się na tym przez wiele lat zajmowałam się montażem filmów.
KOCHANI JESTEŚMY OSZUKIWANI W WYRAFINOWANY SPOSÓB.
Czemu to ma służyć, niech Wam odpowie wasz zdrowy rozsądek, jeśli jeszcze Wam dawkowanym codziennie strachem nie zabili go w Was. 

A kilka dni wcześniej/widać, że przed zamknięciem fryzjerów/ Minister mówił tak;

2 komentarze:

  1. Witaj Basiu , bardzo Cię lubię . Byłaś rozsądna jak dotychczas ,miałaś fajne uwagi ,spostrzeżenia itd . bardzo długo się nie odzywałem ..moje choroby przebyte(to nie ważne). Dajesz się zmanipulować tak jak to robi totalna opozycja ... Ja sobie nie wyobrażam .. u władzy PO i ta reszta nawiedzonych ..długo by pisać. Wiadomo ze te konferencje nie są na żywo ..robią ciecia ..to normalka ..ale jest sens tego co gadają ..jak by było co innego to totalsi by ich zgnoili , masz marszałka senatu pomyłka stulecia ..niech oni dają jakieś propozycje ..realne ,nic tylko nie PIS to jest program ??? ha ha ha ,jak tak dalej będą robić ,to o władzy niech zapomną ..do końca świata i jeden dzień dłużnej..śmiech....Opozycja ma pilnować władzy ,to jest podstawa demokracji ,w trudnych chwilach ,trzeba działać razem .Brutalnie napisze ,każdy polityk kradnie tylko ci co rządzą się z ludźmi dzielą (masz 13emeryture ,500 dla dzieci itp ) oni..PO i ta reszta , wszystko dla siebie .Taka jest miedzy nim różnica . Kaczor Dyktator trzyma to towarzystwo za mordę ,już dawno by się pozapominali ,stawiają na młodych ,KO,PO i ta reszta maja swoich już przesiąkniętych naftaliną,zdartych ,skorumpowanych ..śmiech .Ja jestem starej daty 70 minęła tak się zastanawiam ,jak im się uda ten kraj naprawić w 50% to mogą starać się o Nobla.. śmiech >według mojej oceny to nie możliwe,niech się mylę Basiu cała noc byśmy przegadali.. jesteś roztropna tak posłuchaj wszystkich stacji i sama sobie wyrób zdanie, tylko jątrzą to jest dla nich karma na przetrwanie Pozdrawiam e dużo zdrówka zycze . Henryk Katowice (hanys)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Henryku, bardzo się cieszę, że się odezwałeś martwiłam się o Ciebie. Skoro piszesz jakoś się trzymasz, hi, hi jak ja „pędzla, bo drabina leci". Przeczytaj mój najnowszy wpis może coś z mojej retoryki zrozumiesz. Nikt Henryku mnie nie zmanipuluje. Mówisz, mam to czy tamto. No mam tę trzynastkę dostałam a wczoraj nie miałam, czym zapłacić za leki, bo awaria banku. Ja nie popieram niestety NIKOGO Z RZĄDZĄCYCH ANI NIKOGO Z OPOZYCJI. Uważam, że wszyscy kombinują równo. Jeden Kaczyński, prawdopodobnie nie liczy na korzyści finansowe, ale pamiętasz HITLERA on też nie szukał pieniędzy w polityce, jemu chodziło o władzę. DĄŻENIE DO WŁADZY ZA WSZELKĄ CENĘ to też jest choroba nie wiem czy nie gorsza niż kleptomania tych, co kradną. Henryku. Za mojego życia a wiesz, ze żyję długo w Polsce nigdy nie było władzy, do której jako obywatel miałabym zaufanie, którą z zamkniętymi oczami mogłabym popierać.
    Minister Zdrowia obecny, Boże wybacz mu wszystko. Poczytaj to - mnie to wiele wyjaśnia. https://nczas.com/2020/04/19/dotacje-dofinansowania-spolka-zarzadzana-przez-brata-szumowskiego-dostala-22-miliony-zlotych/.
    Mówisz PiS mi daje trzynastkę, 900 zł a oni sobie 22 miliony. Brat mu dolę odpali nie martw się i nie będzie to 900 zł. Henryku przyszło nam dokonać żywota w śmierdzącym bagnie i ani ja ani Ty tego nie zmienimy. Oby tylko za mocno nie cuchnęło.
    NIKT MNIE NIE ZMANIPULOWAŁ przyjacielu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga