wtorek, 4 czerwca 2019

Chwila ta

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
4 czerwca 2019 r
~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję Magdzie za dzisiejszą rozmowę, czasami odrobina okazanego serca stawia nas na nogi z najgłębszego doła. 
Madziu byłaś mi dzisiaj bardzo potrzebna i Ty to czułaś.
Byłam kompletnie rozbita po wczorajszych rozmowach z braćmi. Uświadomiłam sobie jak mimo wszystko jesteśmy daleko od siebie.
Jak często brakuje mi tego normalnego kontaktu szczególnie z bratem, który wyprowadził się do Niemiec.
Mentalnie jesteśmy sobie bardzo bliscy niestety to 1600 km praktycznie naszą bliskość zredukowała nieomal do „0”.
Martwi mnie to, że możemy się już nigdy nie zobaczyć w realu. 
Gdy mieszkał na Śląsku jeździłam do niego kilka razy w roku, on też mnie odwiedzał.
Życie jest okrutne, dlatego chyba rozumiemy się z Magdą ona też jest bardzo daleko od rodziny.
Od czasu jak umarł jej tata został jej mąż, jako jedyna osoba bliska - blisko.
Ja praktycznie nie mam nikogo, o kim mogłabym tak powiedzieć. 
Ech, trudno takie życie nie można o tym myśleć, bo przyjdzie kolejny dół. 
Dzisiaj na plaży poznałam kobietę taką ok. 50 tki. 
Zaintrygowała mnie, bo mówiła, że pod okiem lekarza przechodzi detoks. 
Nic nie je, ale pije jakiś sok z pietruszki i czegoś jeszcze. 
Była raczej szczupła. Ciekawe zaś było to, że ów lekarz stosuje akupunkturę, żeby nie była głodna.
Pomyślałam, że jak mi ten ból nie przejdzie pójdę do niego, ale…., zniechęcili mnie w recepcji, bo ona powiedziała, że można do niego zadzwonić i dowiedzieć się, czy mógłby mi pomóc. 
Numer telefonu miałam dostać w recepcji, ale tam okazało się, że odsyłają mnie do rejestracji zabiegów a tam z kolei pan powiedział, że mam przyjść o 19 – widzę, że chodzi tu o kasę, więc poczekam jeszcze trochę. 
Mniej mnie boli, bo biorę apap, smaruję maściami. 
Wczoraj oglądałam angielski program o likwidacji rozstępów. 
Pokazywali 3 sposoby likwidacji; 
1 dieta i jakieś specjalne serum, 
                   drugi specjalistyczne ćwiczenia i krem przeciw rozstępom i 
                       3 sposób niesamowity, poprawiający w zdecydowany sposób ukrwienie skóry. 
Od początku wydało mi się, że ten sposób może być najlepszy.
Okazało się, że 1 sposób poprawił skórę w 9%, drugi w 13 %, zaś 3 w 29 %. Nie stosuje się tu żadnych chemikaliów.
Nie piszę jeszcze, jaki to sposób, wypróbuję na swoim bólu kręgosłupa, bo z logicznego punktu widzenia, silne ukrwienie miejsc chorych, obolałych czy zwiotczałych, takie systematyczne silne ukrwienie powinno powodować usunięcie toksyn z tej części a co za tym idzie poprawić kondycją mięśni ścięgien, nawet chrząstek. 
Będę kilka razy dziennie doprowadzała do silnego ukrwienia, bolących miejsc a także jeszcze innych. 
Zobaczymy, to będzie eksperyment na własnym ciele. 
Opiszę go szczegółowo jak się uda.
~~~~~~~~~~~~~~
Opaliłam się, jutro muszę już uważać.  
Chyba przed południem nie pójdę na plażę, położę się na łączce, jak mi się uda na brzuchu, żeby opalić plecy. 
Może po południu pójdę na plażę przejść się brzegiem morza - zobaczymy jak będę się czuła. 
Humorek mi się poprawił dostałam cudowny filmik z koniami i moją ulubioną melodią od kolegi.
Serdeczne dzięki wysłałam go do Agi jest naprawdę rewelacyjny.
Lubię tych, co mnie lubią buziaki dla Was.

Dzisiaj każda chwila pachnie wanilią i choć są momenty smutne trzeba mieć siłę by dalej iść.
TEKST PIOSENKI: CHWILA TA
 Alina Pszczółkowska & Michał Gielniak

Przyjdzie ta chwila,
Kiedy niebo na głowę zawali się,
wiesz o tym dobrze i co z tego?
To nie zmieni w twym życiu nic
Choć tyle rzeczy chciałbyś zmienić,
To za późno, za późno już
 Teraz nic z tego,
Już za późno, za późno już

 Chwila ta przyjdzie wkrótce,
Dobrze wiesz
Powiedz, co możesz zmienić w życiu dziś?
Czemu tak, czemu tak musiało być?
Dlaczego dzień nie ma więcej sił?
Chwila ta przyjdzie wkrótce, dobrze wiesz
Powiedz, co możesz zmienić dziś?

Dlaczego miłość zawsze czeka na tę chwilę
Przez tyle lat?
Dlaczego życie ucieka
I zostawia wspomnienia żal?
 Twoja piosenka nie pomoże,
Nie zmieni w mym życiu nic,
Bo tylko cisza dziś się liczy i więcej nic
Ja dobrze wiem!

 Chwila ta przyjdzie wkrótce,
Dobrze wiesz
Powiedz, co możesz zmienić w życiu dziś?
 Czemu tak, czemu tak musiało być?
Dlaczego dzień nie ma więcej sił?

Chwila ta przyjdzie wkrótce,
Dobrze wiesz
Powiedz, co możesz zmienić w życiu dziś?
Czemu tak, czemu tak musiało być?
Dlaczego dzień nie ma więcej sił?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga