poniedziałek, 8 maja 2017

Wow - ale laska.

Bajsza
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi
~~~~~~~~~~~~~~
8 maja 2017
Zbliża się lato i każdej dziewczynie marzy się by super wygląda w kostiumie kąpielowym. Matko jedyna już nie bardzo pamiętam, ale mam gdzieś takie bardzo niewyraźne zdjęcie z Grecji, gdy byłam laską nad laskami. Jest/dzieci spać rok1999/
Już nie mówię o Nicei. 
To zdjęcie jest zrobione 2 lata wcześniej.
No i co? Uda się wrócić do takiej figury?
~~~~~~~~~~~~~~
Mój znajomy, w rozmowie telefonicznej opowiedział mi, jak dzięki zażywaniu tabletek z młodego jęczmienia schudł ponad 12 kg o ile się nie mylę. 
Postanowiłam dowiedzieć się więcej na ten temat i zaczęłam czytać.
Pomyślałam muszę coś z tym zrobić. 
Po pierwsze zamówiłam ten młody jęczmień w tabletkach – ma wiele zalet, więc nawet, jeśli bym dzięki niemu nie schudła, to przynajmniej odświeżę organizm.
Postanowiłam też trzymać w ryzach godziny posiłków, 5 w ciągu dnia małych i żadnego podjadania.
7.00  -  śniadanie. Pół godziny przed pół szklanki ciepłej wody/lub cała/, by oczyścić żołądek i jelita z zalegających z dnia poprzedniego resztek.
Po tym pierwsza tabletka na cukrzycę popita też ciepłą wodą. Kanapka mała z masłem i tatarem.
Drugie śniadanie
10.00 - Tradycyjnie zielone jabłuszko + po pół szklanki ciepłej wody z kurkumą/ćwierć łyżeczki od kawy nie jest dobra, ale ma zalety./
 13.00 - lekki obiad. Dzisiaj kalafior z 4 /małymi wielkość orzecha włoskiego/pulpetami z chudego mięsa i pietruszki/
16.00 - podwieczorek. Jabłko czerwone z orzechami uprużone na patelni/bez tłuszczu i dodatków z odrobiną cynamonu/.
19.00 kolacja nie mam koncepcji może jest znalazłam – 
Pieczona kapusta mam pekińską.
~~~~~~~~~~~~~~
Piszę to wszystko, żeby się zmobilizować hi, hi i nie wycofać - tak samo było kilka lat temu z papierosami i udało się.
Wstyd by było mi przed Wami, że jestem taka niekonsekwentna.
Zobaczymy, co z tego wyniknie.
Będę przed każdym posiłkiem pić ciepłą wodę rano bez niczego, przed podwieczorkiem z kurkumą a przed obiadem z cytryną. Wieczorem tylko czystą. Jeszcze nie wiem jak często, będę brała tabletki tego jęczmienia, czekam na dostawę.
Wspomagam się, co 3 dzień witaminami dr ratha, kupiłam, więc czasem biorę. Mam też i czasem używam with Rose Hips C – 500, oraz spirulinę. Nie używam systematycznie tylko, co 2/3 dzień. Sądzę, że najważniejsze jest, by nie podjadać i utrzymać reżim godzin spożywania posiłków.
Trzeba też jeść lekkostrawne kolacje i później już nic.
No ok. to był odpoczynek między porządkami w kuchni i garażu Brrrr. Jak ja tego nie lubię. 
Jakby mi ktoś buziaka przysłał byłoby mi raźniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga