sobota, 17 czerwca 2023

nawet jeśli boli

 Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi 144412

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

17 czerwca 2023 

Odchodzę w mrok.

Koniec z pito….

 Minął tydzień od ostatniego wpisu a ja tęsknię za Wami, więc nie będę pitoliła – jest jak na huśtawce raz lepiej raz gorzej. 

Dzisiaj obudziłam się pełna sił wędrowałam między pokojami, sprawdzałam co p. Jola wyrzuciła – ogólnie pól mojego dobytku zniknęło.

Były jednak chwile, kiedy miałam wszystko w nosie a prawda jest taka, że mieszkania i schowki były zagracone – mnóstwo rzeczy, których nie używałam.

Niektówe były użyte raz inne nawet w fabrycznych opakowaniach.

Wiecie jak to jest coś wpadnie Wam w oko, bo czerwone, lub butelkowa zieleń, albo się błyszczy a w końcu dochodzisz do wniosku, że to nie jest potrzebne a nowe i wyrzucić szkoda.

Sama bym nigdy tych rzeczy nie wyrzuciła i sterty pierdułek rosły jak na drożdżach.

Trzeba było utykać po kątach w końcu zapominałam, że to mam.

P. Jola wyszła z założenia, że trzeba odgruzować mieszkanie i wyrzucała co jej się nawinęło a ja byłam zbyt słaba, żeby się wtrącać.

Patrzyłam tylko na worki pełne naczyń i wiem, że sama nigdy bym ich nie wyrzuciła, bo byłoby mi szkoda.

Rozmawiałam z kuzynką Danusią i stwierdziłyśmy, że w takich traumatycznych chwilach jak choroba widzimy co ma prawdziwą wartość.

Wcale nie to za czym gonimy jak w malignie bo inni to mają.

W końcówce okazuje się, że te wszystkie duperele nie są już potrzebne.

Polecam.

https://www.ikea.com/pl/pl/life-at-home/oczysc-przestrzen-by-odnalezc-serce-domu-pub80893540

To jest plus zrewidowania własnych wartości tyle,  źe szkoda że potrzebujemy do tego takiej traumy.

 Jedna z dziewczyn napisała do mnie.

„Witaj a daj spokój jak mam się męczyć, czy komuś życie zatruwać, to moim życzeniem jest zwinąć się stąd”

 „Ale jak to będzie kto to wie”

A…a

„Też tak myślałam - cholerka, ale jest we mnie taka sportowa dusza.

NIE WOLNO SIĘ PODDAWAĆ - to tchórzostwo.

Sportowiec walczy do końca nawet, gdy wie że przegra,

zresztą każdy z nas i tak przegra w efekcie, zależy tylko w jakim stylu? 

Jeśli tak być musi przegrywajmy pięknie nawet jeśli to boli”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga