czwartek, 16 czerwca 2022

Różowa bajka

 Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

16 czerwca 2022

 „non omnis moriar”- Horacy

To wcześniej, to była taka postmodernistyczna bajka bez heppy endu.

Trzeba żyć mimo wszystko i trzeba cieszyć się każdą chwilą, jaka nam została.

Jestem pewna, że Ci, którzy odchodzą chcieliby tego i gdzieś tam za bram tęczy cieszą się razem z nami.

Dzisiaj zrobiłam sobie coś pysznego ze słonecznikiem.

Mam takie gotowe galaretki Gellwe, które kupiłam z myślą o lodach.

Przepis;

5 truskawek, 1 taka galaretka, pół banana, 30 gram ziaren słonecznika i odrobina/2 stołowe łyżki/cisowianki lekko gazowanej.

Wszystko kilka minut blendowałam i powstał taki krem, który trzeba jeść łyżeczką.

Jest pysznym deserem.

Ma odrobinę cukru w tej galaretce, ale słonecznik, nie wykręca mi buźki.

Pychota – słowo.

Wczoraj dużo myślałam o tym czemu unikam ludzi.

Nie chodzi o jakieś zahamowania.

Jestem introwertykiem w tym jest szkopuł

………………………………

Introwertyk ma następujące cechy osobowości

te, które go charakteryzują:

 

Potrzebuje czasu, zanim nawiąże głębszą relację.

Najlepiej czuje się w samotności.

Efektywność jego pracy nie zależy od pochwał.

Najlepiej pracuje, kiedy może "zamknąć się" na innych.

Do skupienia potrzebuje ciszy.

Preferuje ciekawe rozmowy, unika jałowych dyskusji.

Jest dobrym i uważnym słuchaczem.

Nie lubi przebywać w zatłoczonych miejscach.

Jest kreatywny.

W pracy unika bezpośredniego kontaktu.

Niechętnie się chwali i dzieli swoimi sukcesami.

Mówi powoli.

Posiada niekoniecznie ograniczone spektrum zainteresowań.

Introwertycy nie mają problemu ze swoją samotnością.

Wprost przeciwnie – jest ona im niezbędna do naładowania wewnętrznych akumulatorów, które szybko wyczerpują się w typowych sytuacjach społecznych.

 

Introwertycy nie lubią dużych grup, głośnych miejsc i bezcelowych dyskusji.

Są za to świetnymi słuchaczami, nawiązującymi głębokie, choć nieliczne, relacje.

Powierzone zadania wolą wykonywać w pojedynkę, wykazując się przy tym niezwykłą kreatywnością, skupieniem oraz umiejętnością dokonania dogłębnej analizy.

 

Można by pomyśleć, że introwertyk to człowiek cechujący się znacznym egocentryzmem – tak jednak zdecydowanie nie jest. Potrzebuje ludzi, jednak do bliższych relacji potrzebuje więcej czasu i liczba osób w jego otoczeniu jest ograniczona.

Sądzę, że wiele cech introwertyka jest we mnie.

Choć nie do końca, nużą mnie gawędziarze, nawet jak posiadają umiejętność zmiany tematów.

Nie cierpię ludzi, którzy nie dopuszczają mnie do głosu.

Jakby to, co ja mam do powiedzenia zupełnie ich nie interesowało.

Dla mnie jest to brak kultury.

Ideałem pod tym względem jest mój kolega z Australii.

On nigdy nie przerywa pozwala skończyć myśl.

Jest w tym niesamowity szacunek do rozmówcy.

Jego interlokutor ma takie same prawa jak on sam.

Kompletnie dobijają mnie ludzie, którzy podważają moje słowa, nie znając zupełnie tematu.

Ktoś prosi mnie o przesłanie zdjęcia.

Mój telefon nie odbiera, ani nie przesyła zdjęć smsem.

Kiedyś byłam w play, bo zablokował mi się dźwięk w telefonie.

Fachowiec go odblokował, ale później okazało się, że coś się narobiło z tym przesyłaniem smsami grafiki.

Mnie to nawet ucieszyło, bo mam sporo znajomych, którzy nie znają umiaru w wysyłaniu różnych dowcipów, których zresztą nie lubię.

Mogę za to przesyłać i odbierać zdjęcia i filmy WhatsAppem i to mi całkowicie wystarcza.

Człowiek, który zażądał zdjęcia ode mnie uważał, że jestem idiotką i nie wiem, co mówię.

Zwyczajnie powsiadł na mnie i twierdził, że wymyślam niestworzone historie.

Zablokowałam go, gdyby nawet był Einsteinem nie miałby prawa twierdzić, że nie wiem, co mówię, ale on jest zwykłym małym Filipem z konopi.

Życie jest przezabawne – jakiś kurdupelek chce mnie uczyć jak być wielką. 

Tęsknię za Piotrem i jego kulturą - buziaki słodki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga