piątek, 26 lipca 2013

Krzyś od Aniołów

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Byłam dzisiaj najpierw w punkcie Pley. No i teraz rozumiem Dankę, czemu się piekliła, mówiąc o kupnie telefonu w Pley.
Zastałam młodą dziewczynę, która nie umiała otworzyć telefonu, poszła do T mobile, ale tam też nie umieli w końcu zaczęłam się martwić, że mi popsują telefon.
Powiedziałam im jak się otwiera, po czym okazało się, że panienka nie umie wyjąć baterii.
Masakra najpierw - czekałam godzinę, a później sama musiałam wszystko zrobić, bo panienka jakaś nie kontabilna była, paznokcie jej przeszkadzały i w sumie nic nie wiedziała.
Na szczęście wiedziała, że pan będzie w poniedziałek, więc wiadomo muszę iść w poniedziałek 2 raz.
Spotkałam Ulę moją kumpelkę i strasznie psioczyła na Pley – nie wiem czy nie zrobiłam błędu, ale mam w Orange ten stary telefon, któremu kupiłam w końcu baterię i jak mnie wkurzą – to będę tego używała jak kamerę a dzwoniła z Orange.
Oczywiście spóźniłam się do Danusi na krupnik.
Może jednak i dobrze, bo obiad Danusia zrobiła całą gębą, ziemniaczki, fasolkę, sadzone i super sałatkę z pomidorków, którą oczywiście przypisywał sobie Wiciu, – choć jemu najlepiej wychodziło bujanie na bujaku.
Obiadek taki pyszny dla wnusia Krzysia.
Tu dziewczyny uwaga, Krzysiu jest jeszcze do wzięcia – prawdziwy skarb z nadzianym jak twierdzi Wiciu dziadkiem. 
Trzeba przyznać, że chłopak ładny i zgrabny i z talentami rozlicznymi - znam się na tym.
Obiadek był tak sycący a porcja moja ogromna, że myślałam „rozpuknę się”  po nim jak mówi mój braciszek z Zabrza. 
Zjadłam prawie wszystko i normalnie straciłam wenę.
Trzeba było wracać do domu do Szabajka. Miałam podlać ogród, ale szpaczek mały najpierw siedział pod oknem a później wszedł do talerza i zasnął. Nie wiem, czy nie jest chory, nie chciałam go płoszyć, więc podleję ogród jutro rano.
Dobrze, że nie podlewałam, bo pada a my z Szabajkiem siedzimy przed telewizorkiem i wcinamy czereśnie i arbuza. Szabaj je aż mu się uszy trzęsą z tego wszystkiego przez omyłkę dałam mu pestkę, ale się połapał i nie zjadł – mądra psina.
Byłam wyrzucić 2 worki ciuchów a mam jeszcze ze 4 do wyrzucenia, ale muszę spakować a oni tam chyba nie odbierają, bo na półce jeszcze coś leżało. 
Kabanoski Szabajek woli od czereśni aż mu uszy stanęły na sztorc. Ech miałam 2 takie miniaturowe, więc sobie czereśnie nimi poprawiliśmy, miałam niski cukier i byłam głodna.
˜”*°°*”˜
Mam w nosie cholesterol, zrobiłam sobie dzisiaj schabowego z białą kapustą. Kapustka jest rewelacyjna a schabowy mniej/z Biedronki - wiadomo/.
Szczygiełek niestety zszedł, więc dzisiaj spokojnie najpierw skosiłam trawnik a później podlałam grządki.
Oczywiście trawy do mieszkania naniosłam i jestem kompletnie padnięta. Myślałam, żeby wybrać się na zdjęcia w kierunku żwirowni, ale nie miałam już siły.
Znów wyskoczyło mi na łokciu uczulenie od podkładki do kompa. Nie wiem, co to jest swędzi mnie i mam takie jakby krosty.

Spać mi się chce.

8 komentarzy:

  1. och....,.,., i ten film też nie daje sie otworzyc, bo pisze, ze jest prywatny..... szkoda..... buuuuu. Buźka. Ania (M.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłam ustawienia napisz teraz czy się odtwarza - Buziaki dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Basiu, teraz moglam filmik obejrzec. Ładnie mają na działce Aniołowie, działeczka jest wypieszczona, to widać. Ja wczoraj bylam z moimi dziewczynami na czeskim basenie. Było super. Dzisiaj w nocy i w dzien pokropilo i zachmurzylo sie i nareszcie ochlodzilo sie, bo juz nie szło wytrzymac. Moja dzialka byla spragniona wody, Od czwartku mam tu corke , ktora mieszka w Szkocji, chyba Ci juz pisalam, ze przyleciala na urlop, w sobote juz bedzie wylatywac spowrotem. Dobrze mi tu z nią i raźniej, no ale cóż, takie teraz mam zycie i zwykle co miłe szybko sie kończy. Buziaki. Paaa. Ania (M.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przystojny ten młody Anioł :) Buźka. Ania (M.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się te inne filmy też już chyba się otwierają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaak, filmy juz moglam obejrzeć. Buźka. Ania (M.)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the valuable information you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I'm quite certain I will learn many new stuff right
    here! Good luck for the next!

    Here is my blog post; ibbc group

    OdpowiedzUsuń
  8. You could certainly see your expertise in the article you write.
    The sector hopes for more passionate writers such as you who aren't afraid
    to mention how they believe. At all times go after your heart.


    Feel free to surf to my blog post - mieszkania zabrze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga