poniedziałek, 8 lipca 2013

Chmurka

Bajka
Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe!!! Hi, hi
„Balansować na linie wysoko ponad spojrzeniem Twych oczu”
˜”*°°*”˜
Jedni wybierają Grecję inni Karaiby a ja na wakacje wybieram z konieczności zmieszczenia się w budżecie rowerowe wypady za miasto albo do miasta w miejsca, które lubię i gdzie czuję się dobrze. 
Ktoś mnie kiedyś zaprosił na 2 tygodnie w góry a później wszystko mu się pokomplikowało i z 2 tygodni - zaproszenie opiewało na 3 dni.
Dla mnie to cudne, że ktoś chce osobie, której na to nie stać zafundować wycieczkę i swoje niewątpliwie urocze towarzystwo.
Tylko jak nie wie na ile może wyjechać to niech nie obiecuje gruszek na wierzbie przed czasem. Bo ja od razu się cieszę i jak się później okazuje, że to była podpucha cholernie mi smutno i cały urok pryska i zwyczajnie nie chce mi się nigdzie jechać. Dwa dni podróży i dzień w górach – NIE wściekłabym się zwyczajnie. Zatem wolę to, co mam niż takie prezenty. Fajnie, że mogę jeździć i nie jest to np. wózek inwalidzki. Sorry kochani nic do Was nie mam użytkownicy wózków, ale póki, co wolę rower.
A jak nie jeżdżę rowerem to leniuchuję a co nie można? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga