niedziela, 23 lipca 2023

Pozdrowienia dla lekarzy Oddziału Onkologii Szpitala Kopernika w Łodzi.

Bajsza

Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń, miejsc, które mogą zaistnieć są zupełnie przypadkowe. Hi, hi 144412

Ściąganie pobieranie, udostępnianie zdjęć i treści - jest zabronione – objęte prawem autorskim.

 

23.07.2023

To dziwne zaobserwowałam, że jak leżę na prawym boku, to mam bardziej romantyczne myśli, zaś na lewym niestety o wiele mniej.

Kurna Fela w końcu wzięłam tabl. przeciwbólową nie dlatego, że

mnie bolało tylko sądziłam, że całkiem mi przejdzie, a tu masz babo placek, nie przeszło a dopiero zaczęło napitalać wszędzie, fisia dostanę za chwilę.

Co jest grane, mam dreszcze i pocę się a do tego jakbym miała lekkie palpitacje serca – koniec z tymi tabletkami.

 To nie fajne, bo na prawym nie mogę pisać. Szkoda, jak się położę na lewy bok, to one uciekają/myśli/.  

Czytałam taką książkę „Osobowość +” Florence Littauer

 i tam było napisane, że każdy człowiek w różnym stopniu posiada męską i żeńską osobowość. 

Był na końcu test ile w naszej osobowości jest kobiety a ile faceta?

Czym  ludzie tak naprawdę różnią się od siebie?

O helo koniec z pisaniem na dzisiaj.

Pranie się pierze mięso rozmraża.

Miała być duża ryba a będzie polędwica a ja idę spać. 

Jeszcze tylko kawkę dopiję.

„W swojej książce Florence Littauer autorka sięga do najnowszych osiągnięć psychologii, aby pomóc.., zrozumieć twoją niepowtarzalną osobowość,

Znajdziesz w niej test osobowości, który pozwoli określić twój temperament i zobaczyć, jak cechy charakteru wpływają na.., emocje, pracę i relacje z innymi.

Dzięki talentowi pisarskiemu i głębokiemu doświadczeniu, autorka pomoże ci odkryć i rozwinąć twoje zalety oraz przezwyciężyć wady.

Ta interesująca książka daje klucz do zrozumienia siebie i innych.

Nauczysz się akceptować - a nawet cenić - te cechy, które sprawiają, że jesteśmy tak różni.”. 

Polecam.

Kawa o 4 rano na specyficzny smak. 

O rany są takie nerwobóle w różnych miejscach, a to w poduszkę 2 palca u prawej stopy ona jest najgorsza a to po żebrem taki sekundowy ból, że oczy wykręca do tyłu głowy.

Krótkie na szczęście

Zrobiłam dzisiaj mięsko z 2 pomarańczami – sos z pomarańczami i z kolorowym pieprzem jest po prostu obłędny.

A ziemniaczki z masełkiem i koperkiem niebo w gębie.

W tym całym raku zawsze byłam smakoszem i to mi zostało, ze względu na stomie i moje możliwości poruszania siedzenia itd, trzeba było ograniczyć posiłki do tych, które mogę przygotować z łóżka – rozumiesz?

Wielu ludziom nie mieści się w głowie, że w łóżku można gotować a nie tylko „ciupciać” – to niestety ze względu na ból skończyło się raz na zawsze. 

Ania wczoraj przysłała mi zdjęcie swojej mamy wyszykowanej do kościoła. 2 lata młodsza ode mnie pani b. elegancka, suknia, marynarka super wesołe kolorowe. 

Ja jednak zwracam uwagę na szczegóły.

Zauważyłam to również u kobiety z rodziny 3 lata młodszej, która mnie niedawno odwiedziła.

Stopy zdradzają wiek a może nawet zdrowie.

Moje stopy do dzisiaj są jak pęciny u klaczy i co z tego?

No cóż ja 3 lata temu nim oddałam się w ręce „konowałów”. 

Nim dzięki bezduszności dr W. Falka wielokrotnie traciłam przytomność, co kończyło się licznymi potłuczeniami w tym utratą 9 zębów, stałym nie zrastającym się pęknięciem górnej szczęki i 2 nie gojącymi się bliznami jakby dzikiego mięsa na dolnej wardze też wyglądałam jak na swoje wówczas 71 lat ślicznie.


 

Pozdrowienia dla lekarzy Oddziału Onkologii Szpitala Kopernika w Łodzi.

Uwierzycie, że od 11. 06, mimo numeru pacjenta onkologicznego żadna koordynatorka nie zadzwoniła sprawdzić, czy JESZCZE ŻYJĘ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za notkę i pozdrawiam

Archiwum bloga